سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 700 عدد انواع لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ کارآگاه “مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مولوی شدند.
ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در انباری در آدرس خیابان مولوی تخلیه و دپو گردیده و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می نماید.
جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار شخصی بوده که مشاهده می نمایند مقادیری لوازم خانگی در محل دپو که طی استعلام از سامانه های گمرکی مشخص گردید فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده است.
این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۷۵۸ قلم شامل جاروبرقی، چرخ گوشت، آب میوه گیری، غذاساز، اسپرسو ساز و غیره محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.