سرهنگ هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 120هزار قلم تجهیزات برقی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ “هدایت بهرامی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با رصد های اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران، یک انبار دپوی کالای تجهیزات برقی قاچاق در محدوده “فدائیان اسلام” شناسایی شد.
وی عنوان داشت: طی بازرسی های اولیه به دست آمد، کالاهای دپو شده از مبادی غیر رسمی و به صورت قاچاق وارد انبار کالا شده است و در سامانه جامع تجارت و انبار ها شناسه این اموال ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی می باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به هماهنگی های قضائی برای بازدید از انبار کالا اشاره کرد و افزود: در این عملیات ۱۲ هزار و ۳۵۹ قلم لامپ ، ۷ هزار و ۹۲۰ عدد پاور و ۹۸ هزار و ۴۰۰ قلم تبدیل برق کشف شد.
این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ بهرامی در پایان از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هر گونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرید.