فردی که از جنس دغدغه و درد سلامت فرهنگ و صیانت از ارزش های ناب اسلامی و معارف دینی و آرمان های انقلابی اورا به انسانی فرهیخته ، فرهنگی و مسئولیت پذیر تبدیل کرده بود و اکثر بانوان محجبه و متدین اورا به عنوان کسی که در راه تعالی و تقویت روند پای بندساختن زنان و بانوان جوان جامعه به مقوله عفاف و حجاب سر از پا نمی شناسند و تمام دارو ندارش را در این راه وقف نموده است ، می شناسند.

به گزارش گویای صنعت، فردی که از جنس دغدغه و درد سلامت فرهنگ و صیانت از ارزش های ناب اسلامی و معارف دینی و آرمان های انقلابی اورا به انسانی فرهیخته ، فرهنگی و مسئولیت پذیر تبدیل کرده بود و اکثر بانوان محجبه و متدین اورا به عنوان کسی که در راه تعالی و تقویت روند پای بندساختن زنان و بانوان جوان جامعه به مقوله عفاف و حجاب سر از پا نمی شناسند و تمام دارو ندارش را در این راه وقف نموده است ، می شناسند.

اینک در ذیل توجه خوانندگان عزیز را به متن مصاحبه با محسن بهمنش روان شناس و مشاور خانواده، دارای۱۰ سال سابقه مدیریت فرهنگی در رابطه با آسیب های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی در شهرداری تهران ، مدرس در حوزه برگزاری دوره های کارگروه های مهارت های زندگی ،مدرس در حوزه سبک زندگی ایرانی و اسلامی، مدرس تربیت سیاسی و نفاق سیاسی، مدرس در رابطه با موضوع تدبر در قران ، عضو انجمن روانشناسی ایران، عضو سازمان روانشناسی ایران، عضو انجمن روانشناسان اسلامی، نویسنده و مولف در زمینه کتاب کودکان و نوجوانان و مهارت های زندگی در خانواده ، عضو گروه جهادی ایران انقلابی، خادمین شهر، عضو مجمع معتمدین شرق تهران، عضو کانون مداحان و شاعران آیینی کشور، عضو جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی ،دبیر  کل آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان در ngo آتیه سازان کارمانیای وزارت ورزش و جوانان ، دارای سابقه ۲۵ ساله در بسیج محمد رسول الله (ص)، دارای مدرک مشاور پیش از ازدواج از دانشکده علامه طباطبایی و همچنین مدرک cbt از دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران می باشد،جلب می کنیم.

دشمن از طریق روزنه هایی که هیچ گاه آن را جدی نگرفته ایم، وارد می شود. بحث جنگ ترکیبی نرم فرهنگی؛ که در این عصر مسئله پوشش بانوان می باشد را تحت تاثیر قرار داده است.

تصمیم گرفتم تا من هم به مبارزه با این جنگ نرم برخیزم و پلیتیکی بر دشمن وارد اورم.

اقلام پوشاک حجاب و مشتقات آن به دلیل گران بودن برای بانوان و خاص الخاص خانواده های متدین اشکال وارد می آورد.

امدم تحقیقی را در این زمینه نسبت به اینکه به چه صورت می توان تورم البسه عفیفانه را کنترل کرد، انجام دادم.

با شناسایی کارگاه های دوخت چادر و عرضه محصولات عفاف و حجاب که در شهرهای مختلف کشور وجود داشت، توانستم این اقلام را بدون واسطه ومستقیم تهیه کنم.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکیدات بسیاری در امر فرهنگی- اجتماعی دارند و اگر به دست خود مردم صورت گیرد بازدهی بالایی را خواهدداشت و نیز بحث آتش به اختیار بودن در مسئله فرهنگی- اجتماعی را بیان نمودند؛ که ما نیز به سخنان رهبری لبیک گفتیم .و با توجه به شعارسال که کاهش و مهار تورم بود، آمدم با هزینه شخصی خود و نیز بدون دریافت یارانه ای از هیچ ارگان و موسسه ای  و از سرمایه شخصی خود برای تبلیغ و ترویج امر حجاب وارد بازار شدم و برکات آن را در زندگی شاهد بودم.

محصولات را بصورت نمایشگاه هایی کوچک و در ارگان های مختلف دایر کردم. با لطف و یاری خدا و اینکه قیمت های اقلام حجاب ما در مقایسه با قیمت های بازار مناسب و پایین تر بود، استقبال خوبی شد.

بایستی بسیاری از نهادهایی که متولی امر عفاف و حجاب هستند با برگزاری اینگونه نمایشگاه ها و عرضه محصولات حجاب با قیمت مناسب در ترویج پوشش عفیفانه وارد عمل شوند.

بحث مهم دیگر این که پوششی متناسب با سنت و قدمت ایران اسلامی طراحی کنیم؛ تا همه اقشار از کودکان ،نوجوانان؛ که بعضا دچار تبلیغات و جو جنگ ترکیبی دشمن من باب تهاجم فرهنگی شده اند، پوشش هایی را متناسب با نیازهای آنها طراحی کنیم .

در نمایشگاه هایی که دایر می کردم، شاهد این مسئله بودم که بسیاری از بانوان با پوشش نامناسب ، چادر و البسه حجاب و عفاف را به جهت قیمت مناسب آن خریداری می کردند.

به دنبال سود بالا نبودم و به گفته امام صادق(ع) اگر ما با سود کم محصولی را به دست افراد برسانیم، تعداد خریدی که اتفاق می افتد و تعداد مراجعه کننده ای که برای خرید آن کالا می آیند ، متناسب با سودی است که فرد با قیمت بالا می فروشد.