فخاری گفت: امروز در شهر پردیس مصوبات جلسه قبل شورای مسکن و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این راستا به زودی ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر پردیس افتتاح می‌شود.

به گزارش  گویای  صنعت، علیرضا فخاری در حاشیه جلسه شورای مسکن استان تهران که در شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد شورای مسکن استان را در شهرستان‌ها برگزار کنیم تا پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و موانع آن شناسایی و از نزدیک با متصدیان و مسئولین ذی‌ربط صحبت کنیم.

وی ادامه داد: امروز در شهر پردیس مصوبات جلسه قبل شورای مسکن و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این راستا به زودی ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر پردیس افتتاح می‌شود.

استاندار تهران عنوان کرد: کار این پروژه ها پیش از این انجام شده اما مشکلات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و حوزه های تاسیساتی وجود داشت که در جلسه هماهنگی کامل انجام شد.

فخاری سپس گفت: بخشی از معضلات حوزه برق حل شده و در حوزه آب محدودیت‌هایی وجود داشت اما طبق مطالعات انجام شده آبرسانی و تامین آب این واحدها انجام می شود، همچنین در حوزه گاز نیز انشعابات با کنترل نظام مهندسی انجام و به زودی شاهد پیشرفت قطعی و واگذاری مرحله‌ای این پروژه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به بازدید از بخش‌های مختلف فرهنگی، حمل و نقل و غیره بومهن افزود: در این بازدیدها مشکلات بررسی و سطح رضایتمندی مردم مورد سنجش قرار گرفت و مقرر شد کسری‌های حوزه حمل و نقل مرتفع شود.

استاندار تهران با اشاره به وضعیت سدهای استان اظهار داشت: شرایط متعادلی به لحاظ منابع آبی داریم و نوع مصرف کنترل شده است یعنی سطح تراز آب در پشت سدها به‌گونه‌ای نگهداری می شود تا متناسب با شرایط اقلیمی تابستان به صورت نرمال و منظم در اختیار مردم قرار گیرد.

فخاری خاطرنشان کرد: چاه های مجاز و بهداشتی نیز در جهت تکمیل نیازمندی‌های آب استفاده می شود، البته مردم باید کمک کنند تا برای عبور از تابستان با تعدیل مصرف و بهره‌گیری از الگوی مناسب مصرف بتوانیم به‌خوبی از شرایط عبور کنیم.