آئين تکريم و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان قدس با حضور سردار"کيومرث عزيزي" فرمانده انتظامي غرب استان تهران، فرماندار و امام جمعه و ديگر مسئولان عالي رتبه و عموم شهروندان شهرستان قدس در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، سردار “کیومرث عزیزی” در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قدس در سالن اجتماعات شهید (محسن فخری‌زاده) فرمانداری شهرستان قدس و در حضور فرماندار، دادستان و امام جمعه، با تبریک نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: بزرگترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است و ما با تعامل و شناسایی جمعیت حوزه استحفاظی می توانیم به نتیجه خوب و مثبتی دست پیدا کنیم.
وی هدف پلیس را آسایش و آرامش مردم و امنیت پایدار در جامعه دانست و افزود: در مسیر خدمتگزاری به مردم از همه ظرفیت و توانایی‌های پلیس استفاده می کنیم.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اولویت های پلیس، کاهش سرقت، جمع آوری معتادان متجاهر، کاهش ترافیک شهری و جمع آوری اراذل و اوباش می باشد، تصریح کرد: ماموران انتظامی غرب استان تهران در سخت ترین شرایط همیشه پای کار بوده و اجازه نداده اند مجرمان و اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر در جامعه قد علم کنند که این خود جای تقدیر ویژه دارد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه امنیت زیر بنای توسعه در هر جامعه ای محسوب می شود، بیان داشت: هر قدر احساس امنیت در جامعه بیشتر باشد مردم احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.
وی در ادامه با بیان اینکه تأمین نظم و امنیت انتخابات اولویت کاری پلیس است، گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با تبلیغات مسموم می خواهند مردم را از صندوق های رأی دور کنند ولی ما فرزندان انقلابی ایران و مردم ولایی  با حضور در پای صندوق های رأی بار دیگر با آرمانهای حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهدا تجدید بیعت نموده و با حضور حماسی خود در صحنه دشمنان را ناامید خواهیم کرد.