معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراههای زین الدین ، نواب ، همت ، چمران و بابایی ترافیک سنگین است.

به گزارش گویای صنعت ، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم .
وی ادامه داد : انتهای بار ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی – دهکده ، علامه – دهکده ، شیخ فضل الله – یادگار ، بابایی – روی پل امام علی (ع) و سنگین ودر حال حرکت می باشد .
سرهنگ کشیر گفت : انتهای بار ترافیکی در بزرگراه زین الدین- شمس آباد ، امام علی (ع) – جانبازان و در مقطع بزرگراه شهید سلیمانی و بزرگراه صیاد شیرازی سنگین است .
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : انتهای بار ترافیک در بزرگراههای آبشناسان – اشرفی ، همت – بعد از جنت آباد ، چمران – نهج البلاغ ، یادگار امام (ره ) – شیخ فضل الله و حکیم – پیامبر و ترافیک در این مقاطع سنگین ولی در حال حرکت می باشد.
سرهنگ کشیر بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می باشد که می طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری نمایند .
سرهنگ کشیر گفت : همان طور که روز گذشته نیز اطلاع رسانی شده بود ، دیشب در محدوده بزرگراه شهید چمران از محدوده جنوب به شمال و راست گرد همت غرب بدلیل نصب و بارگذاری عرشه پل در این مقطع اعمال محدودیت اعمال صورت گرفته بود که تیم های راهور تهران بزرگ در محل حضور داشتند و دقایقی قبل این اعمال محدودیت با نصب عرشه پل برداشته شد.
وی گفت : این اعمال محدودیت در مسیر شمال به جنوب چمران قبل از همت و همچنین مسیر جنوب به شمال چمران و شرق به غرب شهید همت راستگرد ورودی به چمران شمال محدودیت اعمال شده بود که الان این محدودیت ها برداشته شده و وضعیت ترافیکی در این نقاط به حالت عادی برگشته است و مشکل خاصی نیز وجود ندارد .