شهردار منطقه 17 با اشاره به آغاز نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه، گفت: با توجه به رایزنی های انجام گرفته بین شهرداری منطقه 17 با شرکت واحد اتوبوسرانی، تعداد 7 دستگاه اتوبوس تک کابین جدید از نوع اسکانیا جهت سرویس دهی به شهروندان محترم منطقه اختصاص یافت.

به گزارش گویای صنعت، رضا سیفی شهردار منطقه در خصوص آغاز نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه، گفت: توجه به اینکه تقویت حمل و نقل عمومی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری جدید شهر تهران و منطقه بوده است، پیگیری های مجدانه و مستمری در این زمینه توسط شهرداری محترم تهران انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: استفاده از اتوبوس توسط شهروندان علاوه بر کاهش تردد خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش ترافیک، باعث مصرف کمتر بنزین و کم شدن آلودگی هوا نیز می شود، بنابراین نوسازی ناوگان اتوبوس رانی و افزایش تعداد آنها می تواند در این زمینه کمک شایانی هم به محیط زیست و هم شهروندان کرده باشد.
سیفی، اظهار کرد: با توجه به رایزنی های انجام گرفته بین شهرداری منطقه ۱۷ با شرکت واحد اتوبوسرانی، تعداد ۷ دستگاه اتوبوس تک کابین جدید از نوع اسکانیا جهت سرویس دهی به شهروندان محترم منطقه اختصاص یافت.
وی افزود: این اتوبوس ها در مسیر خط اتوبوسرانی شهید فتحی-میدان حر تردد خواهند کرد. البته نکته قابل تامل این است که با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته توسط شهرداری تهران، نوسازی سایر خطوط نیز به تدریج انجام خواهد گرفت و شاهد نوسازی بیش از پیش ناوگان اتوبوسرانی منطقه خواهیم بود.
شهردار منطقه ۱۷، خاطرنشان کرد: ان شالله با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه شاهد تحول بزرگی در خصوص سیستم حمل و نقل عمومی باشیم و شهروندان با رضایت خاطر بیشتری از حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس استفاده خواهند کرد.