معاون استاندار تهران گفت: خدمات به زائرين اربعين از بايد از داخل مرزهاي كشور آغاز شود.

به گزارش گویای صنعت،محسن نایبی معاون امنیتی استاندار و جانشین ستاد اربعین استان تهران در این جلسه ضمن تاکید بر آماده سازی شرایط ضمن تاکید آماده سازی زیرساخت ها جهت ارائه خدمات مطلوب در مسیر راهپیمایی اربعین امام حسین(ع) در سال جاری گفت: از آنجا که برگزاری مراسم اربعین مسبوق به سابقه می‌باشد، موضوعاتی همچون کمک‌رسانی، اعزام، اسکان و هماهنگی بین دستگاهی همچون سال‌های گذشته و بهتر از آن  باید انجام شود.

معاون استاندار تهران با بیان این مطلب که خدمات به زائرین باید از داخل مرز های کشور آغاز شود گفت: ارائه خدمات مختص شهر نجف و محل استقرار مواکب ستاد اربعین استان نیست بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زائران در اماکن مختلف نظیر ترمینال های اتوبوسرانی و فرودگاه امام نیز از خدمات مواکب بهره مند شوند.

نایبی به لزوم تهیه برآوردهای لازم جهت پشتیبانی‌ مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: ستاد استان در نجف از ماه آینده مستقر میشود لذا لازم است کلیه اقدامات طی یک جدول زمانبندی به دبیرخانه ستاد ارائه شده تا بر اساس آن تصمیم گیری و برنامه. ریزی نماییم.
جانشین ستاد اربعین استان تهران در خصوص اعزام اتباع و استقرار مواکب آنها گفت: اتباع سایر کشور ها که قصد استقرار موکب در مسیر راهپیمایی را دارند، قبل از ثبت موکب خود در ستاد عتبات استان باید نسبت به اخذ تاییدیه از اداره کل اتباع و مهاحرین خارجی استان تهران اقدام نمایند.
بر اساس این گزارش، در ادامه جلسه هر کدام از روسای کمیته‌ها به تشریح اقدامات و بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.