رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد، عنوان داشت:اجازه جولان و سرکشی را به سوداگران اقتصادی نخواهیم داد.

به گزارش گویای صنعت، سردار ” حسین رحیمی ” در در دوازدهمین نمایشگاه ملی سازه و فولاد با اشاره به اینکه اساسی ترین ماموریت این پلیس برقراری امنیت جهادگران اقتصادی است و نیز اجزاه جولان و سرکشی یه سوداگران اقتصادی نخواهیم داد، افزود: اساسی ترین کار پلیس بحث برقراری نظم و امنیت در جامعه است و پلیس امنیت اقتصادی از مرز تا مرکز و همچنین بنگاه های اقتصادی حافظ منافع و امنیت اقتصادی و برخورد با برهمزنندگان نظم عمومی می باشد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا افزود: ما امروز با افتخار می گوییم یک پلیس تخصصی توانمند برای برخورد با جرایم اقتصادی تشکیل شده که با مفسدان و مجرمان اقتصادی با قاطعیت  و قدرت  برخورد می کند  و اساسی ترین ماموریت این پلیس حمایت از تولیدکنندگان قانونمند است.
سردار رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه با همراهی کردن جهادگران اقتصادی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف اقتصادی برای این کشور تلاش می کند و این یک تکلیف مهم اقتصادی است،بیان داشت: ما اجازه جولان و سرکشی را به سوداگران اقتصادی نخواهیم داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه تعداد ۳۲ هزار و ۳۵۰ دفتر املاک را بازدید و واحد های متخلف در این حوزه شناسایی و پلمپ شده اند، تصریح کرد: اساسی ترین ماموریت های ما برقراری امنیت جهادگران اقتصادی است و قدرت و توان دانشجویان و دانشگاهیان خود را باور داشته باشیم و مطمین هستیم همین ها جلوی حجمه های اقتصادی دشمن ایستادگی خواهد کرد و باید امورات را به جوانان دانشگاهی داد که اقدامات خوبی را رقم بزنند و ما با ایجاد خودباوری میدان و عرصه را بر کسانی که می خواهند مخل آرامش فعالان اقتصادی باشند تنگ خواهیم کرد.