شهردار منطقه 17 با اشاره به اقدامات انجام شده عمرانی در سطح منطقه در راستای برنامه طرح تحول بیست گانه، گفت: در راستای انجام این برنامه، بالغ بر 13 هزار تن آسفالت در سطح منطقه اجرا شده است.

به گزارش گویای صنعت ، رضا سیفی شهردار منطقه درباره عملیات اجرایی حوزه فنی و عمرانی در برنامه طرح تحول بیست گانه، گفت: عملیات های مختلفی در حوزه فنی و عمرانی در برنامه طرح تحول بیست گانه منطقه انجام شده است که یکی از آنها عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر خیابان های رضایی، ابوذر، احمدی منشعب از پاکی، علیزاده، سیادتی و نصیری و شهریوری منشعب از صدقی واقع در ناحیه یک بوده است که در این عملیات عمرانی، حدود ۳ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت اجرا شده است.
وی با اشاره به عملیات روکش آسفالت و بهسازی معابر ناحیه ۲، تصریح کرد: طی این عملیات عمرانی در خیابان های محسنی، نجفی، ممی نواز، سخاوت، نفری، ببری، پروانه، قاسمی، مرحمتی، صفری و وطن دوست منشعب از خیابان جهاد، بن بست های خیابان حق گو، صبوحی و مکاریان منشعب از برزو، معرفت و خان احمدی منشعب از رفیع زاده، سام بند، سی و چهارم، رسول زاده، محمدی منشعب از خیابان بهبودی با حدود ۶ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت، روکش و بهسازی آسفالت، اجرا شده است.
شهردار منطقه ۱۷ با بیان اینکه عملیات های فنی و عمرانی ذیل برنامه طرح تحول بیست گانه در ناحیه ۳ نیز اجرا شده است، اظهار کرد: طی اجرای این برنامه، عملیات مرمت و بهسازی معابر در خیابان های ابوذر، اسماعیلی، رهنما، فرزین خانقاه، هدایتی، زاویه منشعب از نعیمی، فاطمی منشعب از شهسوار شمالی، شهسوار جنوبی، کوچه جدی پور با حدود ۳ هزار و ۶۷۰ تن آسفالت، اجرا شده است.
سیفی با اشاره به دیگر عملیات های اجرا شده در حوزه فنی و عمرانی، گفت: از دیگر اقدامات انجام شده طی اجرای این برنامه، مرمت و بهسازی آسفالت حیاط مدارس بوده است که حیاط مدارس نونهالان اسلام، ایثار و بهشت در ناحیه یک، مدارس مدارس نورانی، سالک، رضوان، توحید، حضرت معصومه، سمیه، امام علی، ریحانه الرسول، فردوسی، زینبیه و ناظم البکاء، نشاط و الزهرا در ناحیه ۲ و مدرسه های باجلان و فدک در ناحیه ۳ این عملیات اجرا شده است.
لازم به ذکر است قبل از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، عملیات جمع آوری انهار فرسوده و قدیمی انجام و احداث کانیور انجام شده است. همچنین در خیابان های مسجد، ببری و زمزم حذف دریچه های زائد انجام شده است.