شهردار منطقه۹ از اجرای ویژه برنامه‌های ولادت حضرت فاطمه(س) و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پهنه غربی شهر تهران خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ در نظر دارد ویژه‌برنامه‌هایی را با رویکرد مذهبی حماسی همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار کند.

▫️وی افزود: این برنامه‌ها با شعار “شهید القدس” و “به نیت حاج قاسم” و با همکاری و مشارکت هیات‌های مذهبی، در پایگاه‌های بسیج، مساجد و سراهای محلات منطقه برگزار خواهد شد.

▫️شهردار منطقه۹ عنوان کرد: اجرای گروه‌های سرود با اجرای سرود جدید برای فلسطین و قدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی، راه‌اندازی کاروان های شادی و اهدای گل به بانوان در روز زن و تبریک به آنان، برپایی چایخانه حضرتی و ایستگاه‌ صلواتی در میدان استاد معین، ارائه خدمات و توزیع اقلام فرهنگی، ارائه خدمات سلامت محور از جمله برنامه های اجرایی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی است که در پهنه غربی شهر تهران اجرایی می شود.