شهردار منطقه۱۳ در بازدید از ناحیه۴ منطقه۱۳ و دیدار با مدیران و کارکنان، عملکرد و اقدامات انجام شده به ویژه پروژه‌های توسعه محلی ، من شهردارم و الگوی خدمت را بررسی و راهکارهای لازم را برای اجرای هر چه بهتر روند امور ارائه کرد .

به گزارش گویای صنعت،محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ با حضور در ساختمان شهرداری ناحیه۴ واقع در میدان شهید برادران رحیمی از قسمت های مختلف ادارات این ناحیه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارکنان، مسائل و موضوعات این ناحیه و عملکرد ادارات مختلف را بررسی کرد.
در این بازدید محمدهادی علی‌احمدی شهردارمنطقه۱۳ با حضور در اداره مالی و اداری، آمار های عملکردی این ناحیه را در چهار ماه نخست سال ناحیه در حوزه درآمد، پیشرفت ریالی و فیزیکی پروژه ها و همچنین قرارداردهای منعقد شده را مورد بررسی قرار داد.
همچنین، عملکرد های فعالیت های شهرسازی و معماری ناحیه اعم صدور ابلاغیه به ساختمان های نیمه کاره جهت مصالح و انتقال نخاله، تخریب و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و رسیدگی به تخلفات تشریح و ارزیابی شد.
شهردارمنطقه۱۳ در این بازدید ضمن تاکید بر سرعت و دقت در انجام پروژه ها و بررسی پیشرفت ۵۰ پروژه توسعه محلی گفت: این پروژه ها در تامین زیرساخت های محله ها و ارتقای سرانه های فرهنگی، اجتماعی، ترافیکی و تعلق محله ای نقش بسزایی دارد تا ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی ارتقا داده شود.
با توجه به ارزیابی انجام شده و توضیحات شهردار ناحیه۴ در این بازدید حدود ۱۰۰۳ نقطه در طرح الگوی خدمت که شامل سه طرح ۳۶۰ درجه، نگهداشت شهر و تحول بیست‌گانه است؛ شناسایی و بهسازی آن در دستور کار قرار دارد که این طرح نیز در ناحیه۴ حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
اجرای مستمر نگهداشت شهر بر اساس نیاز سنجی و استفاده بهینه از امکانات از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این بازدید بود.
همچنین در خصوص جلسه طرح استقبال از مهر و تمهیدات انجام شده در این بازدید گزارشی به شهردار منطقه ۱۳ ارائه شد و مقرر شد پیگیری های لازم برای انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش انجام شود.
در ادامه محمدهادی علی‌احمدی با تعدادی از کارکنان ناحیه۴ دیدار و به درخواست های آنها رسیدگی کرد.