شهردار منطقه 17 با اشاره به اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان در سطح منطقه، گفت: از ابتدای سال تاکنون عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان عزیز در برخی معابر پرتردد سطح منطقه و در مساحتی به طول 10 هزار متر مربع اجرا شده است.

به گزارش گویای صنعت، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی پیاده روها ویژه توان یابان در معابر سطح منطقه از ابتدای سال تاکنون، گفت: اجرای پیاده روسازی و مناسب سازی و بهبود پیاده روها جهت استفاده بهتر توان یابان عزیز از دغدغه ها و اولویت های مدیریت شهری و به طبع معاونت فنی و عمرانی منطقه است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: در همین راستا و بر اساس بررسی های کارشناسان مربوطه حوزه فنی و عمرانی منطقه، چندین خیابان در دستور کار جهت اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی برای توان یابان عزیز قرار گرفتند.
سیفی اظهار کرد: یکی از خیابان هایی که برای اجرای عملیات پیاده روسازی در نظر گرفته شد، خیابان ابوذر بود؛ خیابان ابوذر از مهم ترین و پرترددترین و به عبارتی شاه راه سطح منطقه محسوب می شود که در این خیابان به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی تردد توان یابان عزیز، اجرا شد.
وی گفت: خیابان دیگر که این خیابان نیز یکی از خیابان های پرتردد منطقه است، خیابان عبید زاکانی است که در این خیابان ۳۵۰ متر مربع عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان اجرا شد.
شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: خیابان نعمتی از دیگر خیابان هایی بود که اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توانیابان در آن اجرا شد که در این عملیات ۸۵۰ متر مربع از این خیابان پیاده روسازی شد.
سیفی اظهار کرد: از دیگر خیابان هایی که عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان در آن در حال اجرا است، خیابان قربانی است که قرار است در این خیابان حدود هزار متر مربع، پیاده رو اجرا شود.