آذر ماه ۱۴۰۳ اجلاس ملی رضایتمندی مشتری با حضور امتیاز آورترین کسب وکارهای از سراسر کشورمان در شاخص رضایت مشتری برگزار گردید.

به گزارش گویای صنعت، آذر ماه ۱۴۰۳ اجلاس ملی رضایتمندی مشتری با حضور امتیاز آورترین کسب وکارهای از سراسر کشورمان در شاخص رضایت مشتری برگزار گردید.

مهدی صبورزاده رییس اتاق سرمایه گذاری در این سمینار بیان کرد: عواملی  مانند تحریم؛ کالاهای بنجول چینی( بی کیفیت)؛ قوانین دگم و مانع زا ؛ تورم ؛ پایین بودن قورت خرید و افزایش هزینه ها و نظایر آن که همگی خارج از اراده یک کسب وکار است ؛ دست به دست هم می‌دهند تا یک کسب وکار نتواند تجربه خوشایند ومثبتی به مشتری انتقال بدهند.

وی ادامه داد: شما که در این مسیر سنگلاخی موفق ترین ها هستید ؛ لایق بهترین ها هستید.