محسن خرمی شریف شهردار قرچک گفت: در راستای نهضت کار و تلاش و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان بسته تشویقی شهرسازی در (محلات هدف بازآفرینی) تدوین شده است.

به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف شهردار قرچک گفت: در راستای نهضت کار و تلاش و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان بسته تشویقی شهرسازی در (محلات هدف بازآفرینی) تدوین شده است.

وی گفت: بر اساس مصوبات کلیه املاک متقاضی نوسازی در محلات مشخص شده هدف باز آفرینی مشمول طرح تشویقی کالبدی شدند.

شهردار قرچک گفت: مهمترین موردی که می‌تواند سازمان‌ها را به حرکت درآورد، بسته تشویقی شهرسازی است و این حق مردم است که از این بسته تشویقی استفاده کنند.

این مدیر شهری اظهار داشت: بافت فرسوده شامل مناطق کهنه و قدیمی است که مشکلات متعددی از جمله مشکلات اجتماعی، اقتصادی و ساختمانی دارد که برای بهبود این شرایط لازم است بازآفرینی شهری صورت گیرد که در حال حاضر در شهر قرچک صورت گرفته است.

خرمی شریف تصریح کرد: اعطای حداکثر یک طبقه تشویقی نسبت به تراکم مجاز طرح مصوب، اختصاص درب پارکینگ اضافه برای تامین پارکینگ بیشتر، کاهش میزان تامین پارکینگ الزامی تا ۷۵ درصد از کل پارکینگ ها و امکان صدور مجوز برای املاک کمتر از حد نصاب و غیر قابل تجمیع و ریزدانه با هر مساحتی بدون تشویقی از جمله این مشوق‌ها است.

وی در پایان گفت: شهروندان محترم میتوانند جهت استفاده از طرح تشویقی مذکور و هرگونه راهنمایی در زمینه تخفیف ها و وام های بانکی به سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری قرچک مراجعه نمایند.