معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از ارائه خدمات به خانواده‌‌های کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش توسط اداره آسیب‌های اجتماعی در دهه دوم ماه محرم در منطقه خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، علی‌اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به ارائه خدمات به خانواده‌‌های کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش درباره این خدمات گفت: پویش اجتماعی نذریاری در قالب تهیه و توزیع نان صلواتی، غذای نذری و بسته‌های حمایتی معیشتی در بین افراد کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش منطقه با مشارکت خیرین محلی و گروه‌های داوطلب جهادی سرای محله آشتیانی و اشراقی اجرا شد.

وی پیرامون اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی (قرارگاه اجتماعی) بیان کرد: اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی‌خانمان منطقه توسط اداره آسیب‌های اجتماعی و کلانتری ۱۲۸ تهران نو، اکیپ گشت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران، یگان حفاظت و شهرداران نواحی بصورت شبانه‌روزی و مستمر در کلونی‌های آسیب‌دیده ادامه دارد.
ژولیده اظهار کرد: ساخت کلیپ موشن گرافیک در راستای اجرای برنامه‌های خلاقانه و ابتکاری اداره آسیب‌های اجتماعی با موضوع تکدی‌گری، اعتیاد و خانواده با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شهرداری عنوان کرد: هماهنگی جهت اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان کم برخوردار و نیازمند تحت پوشش منطقه به مشهدمقدس با هدف بهره‌مندی مددجویان از سفره پربرکت امام رضا (ع) و حضور در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر همزمان با دهه دوم ماه محرم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت: اعزام پسران کار تحت پوشش منطقه به مراسم آئینی عزاداری و دسته روی همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) و شب شهادت حضرت امام زین‌العابدین (ع) با مشارکت سازمان خدمات اجتماعی در دهه دوم ماه محرم انجام می شود.
علی‌اصغر ژولیده در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوع الگوی خانواده سالم، مهارت‌های زندگی در مساجد، سرای محلات و مراکز تحت پوشش خدمات اجتماعی از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره آسیب‌های اجتماعی در دهه دوم ماه محرم در سطح منطقه است.