حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان ری در خطبه ی عبادی_سیاسی نمازجمعه ی این هفته اظهارداشت:عزتی که جمهوری اسلامی درحال حاضرداراست و امنیت ارزشمندی که درجامعه وجود دارد وهمچنین نعمت رهبری عظیم الشانی که خداوند مرحمت کرده ثمره ی خون شهیدان و جمهوری اسلامی است.

به گزارش گویای صنعت،حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان ری در خطبه ی عبادی_سیاسی نمازجمعه ی این هفته اظهارداشت:عزتی که جمهوری اسلامی درحال حاضرداراست و امنیت ارزشمندی که درجامعه وجود دارد وهمچنین نعمت رهبری عظیم الشانی که خداوند مرحمت کرده ثمره ی خون شهیدان و جمهوری اسلامی است.
دراین راستا نکته ی اساسی این است که باید به اتحاد بیشتر توجه داشت .
اتحادمی تواند وسیله ای شودبرای نفاق و افتراق وانعطاف وسیله ای میشود برای انفعال فلهذا بایدبه این مهم توجه داشت و امت اسلامی همواره باید درمسیر بسیار حساب شده ای حرکت نماید.
وی درادامه خاطر نشان کرد:جبهه ی مقاومت ب رهبری فرمانده ای هوشیاروآگاه و خبیر وبصیر حرکت میکند و خدای متعال نیز عنایات را شامل حال ما خواهد کرد.
همچنین وی باتوجه به آغاز هفته ی دفاع مقدس یاد و خاطره ی شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس وخصوصا شهدای شهرستان ری را گرامی داشت و افزود: ازامتیازات شهرستان ری التزام به آرمان های انقلاب اسلامی است و همیشه درخط مقدم قراردارد.
و امروزچهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می داریم وبا یک فراخوان رهبری روبرو هستیم که خطاب آب به تمامی مردم و مسئولین است که فرموند دیدار از خانواده های شهدا را در راس امور قراردهیدو خون شهیدان را پاس بدارید.

وی بااشاره به اقدامات جبهه ی مقاومت یمن افزود: آنهابا شلیک موشک هایپرسونیک خواب را ازچشمان رژیم صهیونیستی ربودند.
رژیم صهیونیستی نیزبااین حرکت سخیف و زشت و زبونانه ای که در لبنان انجام داد وبااین جنایتی که مرتکب شد دست به ترور یک مملکت و ملت زد.
آنها دراخرین لحظات زندگی و عمر خود این جنایت را مرتکب شدند و دستگاه های حقوق بشر سکوت اختیار کرده اند .
این رژیم منحوس میخواهد حمله ی موشکی مردم یمن و شکست های پیاپی خود را جبران نماید.
اماخداوند وعده داده است که صهیونیست های جنایتکارکه یقینا ریشه ی ننگین فساد هستند هر چه زودتر از بین بروند.

ابراهیمی بااشاره به شروع سال تحصیلی جدید تصریح کرد:
ارتباط با این نسل و اداره و انها و تربیت آنها انصافا کار بسیار پیچیده و تخصصی و مهمی است.
آینده ی این کشور بستگی ب خروجی های این وزارتخانه دارد وامیدوارم خداوند دراین عرصه ی سنگین و مهم مدد نماید.

وی بااشاره به سخنان رهبری درجمع ورزشکاران المپیک و پارا المپیک عنوان کرد: ورزشکار ایرانی ما عِرق اسلامی و دینی خودرا پس از قهرمانی بر سکوی اخذمدال و همچنین درمیدان نشان میدهند،زمین را سجده می کنند و پرچم را می بوسند.
این عرق باید تقویت شود من به همه ی مسئولین تربیت بدنی دراین شهر و برادران اموزش وپرورش می گویم امروزه ورزش یکی ازمهم ترین سکوهایی است که باید برای ساخت نسلی که عرق دینی وایرانی دارد تربیت گردد.
مسئولین ورزش مسئولیت خطیر خود باید توجه ویژه نمایند.
وی درپایان گفت: درهفته ی اتی رییس جمهور عازم نیویورک است و باتوجه به این که رئیس جمهورما می گوید من رزمنده ی دفاع مقدسم که این برای ما بسی ارزشمنداست.
اگر صدای من ب گوش ایشان برسد میخواهم بگویم؛ ملت ایران و همه ی ملت های مسلمان جهان انتظاردارندشما یک حضور باافتخار و قدرتمندانه و بابصیرت و ارزشمند و دشمن کورکن داشته باشید.
همچنین افتخارمیکنیم که رییس جمهور ما این چنین برخورد کند و اجازه ندهد یک مشت عناصر فرصت طلب و خودفروخته زبان درازی کنند وباید باصدای رسا درمجمع سازمان ملل این زبان ها را کوتاه کرد چه زبان های مسموم داخلی چه زبان خارجی باید بریده شود .
ما برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در مجمع سازمان ملل خوش بدرخشند.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.