سردار "حسین رحیمی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تبریک روز اصناف، عنوان داشت: اصناف، نقش عمده ای در شکوفایی اقتصادی هر کشوری دارند.

به گزارش گویای صنعت، د راین یادداشت می خوانیم:

“اصناف، نقش عمده ای در شکوفایی اقتصادی هر کشور ایفا می کنند و در حقیقت اصناف علاوه بر اینکه در حوزه تولید نقش آفرین هستند در سایر حوزههای اقتصادی و اجتماعی نیز نقش آفرین و حضورشان تاثر گذار است.
به هر ترتیب اصناف ، سهم عمده ای را در حوزه اقتصادی و رشد و شکوفایی اقتصادی کشور دارند و می توانند استقلال و خودکفایی را برای هر کشوری به ارمغان آورند.
امروز اصناف ما علاوه بر اینکه در حوزه اقتصادی فعال و نقش آفرین هستند بلکه در حوزههای سیاسی ، اجتماعی، سیاسی و … هم اثر گذار هستند و خوش می درخشند.
اصناف جایگاه ویژه ای را در جامعه ما دارند و در واقع جزو معتمدین هر محله ای محسوب می شوند و از حرمت و جایگاه والایی برخوردار هستند که این جایگاه و حریم قابل تقدیر و تحسین است.
امروز پلیس امنیت اقتصادی در راستای دفاع از حریم، حرمت و جایگاه اصناف با همه توان و تلاش با جرایم و مفاسد اقتصادی مبارزه و مقابله می کند و اجازه نمی دهد که سوداگران اقتصادی با تجارت مجرمانه خود( قاچاق کالا) امنیت اقتصادی مردم را به مخاطره اندازند.
روز اصناف را به همه فعالان اقتصادی تبریک و برای این عزیزان موفقیتی روز افزون را آرزومندیم”.