جلسه قرارگاه اجتماعی منطقه ۲ با حضور سیدمحمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ و تنی چند از مدیران و معاونین ارشد شهری در سالن جلسات این منطقه برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، در این جلسه ابتدا گزارش کاملی از عملکرد شهرداری منطقه ۲ در ساماندهی آسیب های اجتماعی این منطقه ارائه شد و برخی مدیران و معاونین حاضر در جلسه به تشریح اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداختند.

سپس صالحی شهردار منطقه ۲ گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در رود درّه فرحزاد را بیان کرد و از ساماندهی موفقیت‌آمیز معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب در این محدوده خبر داد.
در ادامه سیدمحمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در رود درّه فرحزاد اقدامات بسیار مؤثری انجام شده و امیدواریم اِکوپارک این رود درّه در همین فصل تابستان آماده و تحویل شهروندان شود.
وی ادامه داد: با کمک همکارانم در شهرداری تهران در حال آماده سازی اطلس آسیب های اجتماعی یکصد محله شهر تهران هستیم و ان‌شاءالله همانطور که دکتر زاکانی اعلام کرده بودند این آسیب ها را به محلات تحویل خواهیم داد تا مساجد، هیأت های مذهبی و … در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی نقش مردمی و اصلی خود را ایفا کنند.
نقیب در پایان گفت: به شخصه همراه با همکارانم در سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ، اکثر شب‌ها از محلات آسیب‌خیز شهر تهران بازدید می کنیم و شکر خدا که این آسیب‌ها کاهش محسوسی پیدا کرده و مردم نیز از این وضعیت راضی هستند اما نباید فراموش کنیم که آسیب‌های اجتماعی اگر به حال خود رها شود دوباره بر می گردد و تمام زحماتی که شهرداری تهران طی سه سال گذشته کشیده اثر خود را از دست خواهد داد.