مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بارشهرداری تهران از افتتاح و بهره برداری 4 بازار میوه و تره در 3 پهنه شرق، غرب و جنوب پایتخت در روز دوشنبه 22 مردادماه خبر داد.

به گزارش گویای صنعت،مهدی بختیاری زاده با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۴ بازار میوه و تره بار در روز دوشنبه ۲۲ مردادماه گفت: این بازارها شامل بازار میوه و تره بار دستواره ، تسلیحات، بریانک و ستارخان می شود.
وی افزود: بازار دستواره در منطقه ۲۱ بزرگراه شهید لشگری، بازار تسلیحات در منطقه ۸ خیابان گلشن دوست، بازار بریانک در منطقه ۱۰ خیابان قزوین و بازار ستارخان نیزدر منطقه ۲ و در خیابان ستارخان قرار دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با افتتاح این ۴ بازار یک هزار و ۹۲۱ متر مربع به مساحت بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران می افزاید؛ ادامه داد: بازار میوه و تره بار تسلیحات در عرصه ۱۵۸ متر مربع، بازار دستواره به مساحت ۵۰۰ متر مربع، بازار بریانک به متراژ ۷۸۵ متر مربع و بازار ستارخان در عرصه ۴۷۸ متر مربع احداث شده و به بهره برداری می رسد.
بر اساس این گزارش، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار دستواره، تسلیحات، بریانک و صحرایی در روز دوشنبه ۲۲ مردادماه با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و مدیران شهری برگزار می شود.