مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تولیت محترم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم( ع) دیدار کرد.

 حجت الاسلام قاضی عسگر افزود: کار شما کار مقدسی است ما اگر خودمان را کنار بکشیم نزد خدا و نزد شهدا مسئولیم. وقتی که انسان به چهره حضرت آقا نگاه می کند که با این همه فشار و مشکلات مثل کوه در برابر همه دشمنان ایستاده اند اگر ما بگوئیم نیستیم ظلم کرده ایم. «هل من ناصر ینصرنی» همه جا باید اعلام آمادگی کنیم و مسئولیم ما در شرایط سیاسی اجتماعی  خاص و حساسی هستیم. از یک سو سوء مدیریت ها در کشور در دوره های مختلف و از سوی دیگر تحریم و مشکلات معیشتی در جامعه زندگی را برای مردم سخت کرده است و  مردم در وضع سخت معیشتی قرار دارند؛ علی رغم کارهای فاخری  زیادی که می شود در این برهه و با این فتنه های بین المللی چشم اندازی  در کوتاه مدت برای رفع مشکلات نیست که ما در کوتاه مدت بتوانیم یک کار فاخری برای مردم انجام بدهیم.

در این برهه طبیعی است که مشکلات رفتاری ، اخلاقی و عقیدتی بروز می کند. از یک طرف شبهه پراکنی هایی که جهان خارج شب و روز به مردم پمپاژ می کند اینها مسئولیت روحانیت را سنگین تر  می کند و باید خیلی مراقب باشیم و اینجا نیاز به یک نهضت علمی و فکری و عملی دارد که حضرت آقا هم در سخنانشان همیشه به این مسئله و به جهاد تبیین تاکید می کنند که در راستای اجرای برنامه های معنوی،  در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برنامه های مختلف و متنوعی در خصوص سبک زندگی، قرآنی، نهج البلاغه، کلاس های خانواده، مسابقات و.. برگزار می شود.

 

حجت الاسلام معبودی نیز با اشاره به اینکه مدت ۳۲ سال در شهر های ایلام، لرستان، کردستان، زنجان و قزوین به انقلاب و نظام و ولایت خدمت کرده ؛ اظهار داشت:    تا آنجا که جان داریم باید برای نظام و انقلاب خدمت کنیم و اکنون توفیق داریم در خدمت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) باشیم. وی افزود: بسیج  ظرفیتی است که خداوند در خدمت ما قرار داده و سپاه  هم بدون بسیج نمی تواند کاری از پیش ببرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: آستان مقدس سیدالکریم هم ظرفیت عظیمی دارد و اینها در کنار هم قرار بگیرد اتفاقات شیرین  خواهد افتاد.  بحث های اخلاقی هم یک نیاز است و امروز نسبت به گذشته به مسائل و تذکرات اخلاقی نیاز بیشتری داریم و نفس عالمان عامل قطعا خیلی تاثیر گذار است.

وی از حجت الاسلام قاضی عسگر خواست به طور منظم جلسات ماهانه ای در حضور ایشان برگزار شود و عزیزان سپاهی و بسیجیان از فرمایشات ایشان و کلاس های اخلاق بهره مند شوند.