حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع پرشور و باشکوه مردم بوشهر در راهپیمایی ۲۲بهمن، بیان داشت: انقلاب اسلامي ايران در همه عرصه ها خوش درخشيده است.

به گزارش گویای صنعت،حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر بوشهر با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام و شهدا به ویژه شهدای انقلاب اظهار داشت: با وجود همه توطئه های دشمنان و تحریم ها و دست اندازهای پیش آمده از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ، انقلاب در همه عرصه ها خوش درخشیده است.
وی افزود: در عرصه سیاسی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بودکه حکومتی از جنس مردم و نظر مردم تشکیل شد.

حجت الاسلام ادیانی گفت: انقلاب اسلامی در روزگارانی به ثمر نشست که تبلیغ می‌شد دین از سیاست جداست و توان اداره نظام را ندارد و آنچنان تبلیغ شد که بسیاری از حوزویان هم باور کرده بودند که دین از سیاست جداست.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های فراوانی داشته است، انقلابی که توانست در بخش‌های مهمی ثمرات شیرین را برای مردم ایران رقم بزند.
وی گفت: به یاد داریم مردم در پیش از انقلاب حتی صندوق رای را نمی‌شناختند و رعیت شاه محسوب می‌شدند، اما با انقلاب اسلامی همه مسئولان و حتی بالاترین مقام کشور با نظر مردم انتخاب می‌شوند.

حجت الاسلام ادیانی افزود: در حالی که در گذشته نیرو‌های مسلح در کنار مردم نبودند، اکنون نیرو‌های مسلح ما همه افتخار می‌کنند که در خدمت مردم باشند ونیروی خدوم انتظامی و ارتش، سپاه، بسیج و همه نیرو‌های مسلح ما مردمی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نظام و این پرچم به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و حضور امروز مردم نشان داد این نظام زنده است و مردم پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.