اهدای دو عدد یخچال نگهداری خون به سازمان

  پرینت
اهدای دو عدد یخچال نگهداری خون به سازمان
شناسه خبر : 77459 | تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۱۳ | تعداد دیدگاه : 0 |
در ایام بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان انتقال خون در مرداد ماه سال جاری با پی گیری دفتر جلب مشارکت های مردمی و همکاری های بین بخشی، دوعدد یخچال نگهداری خون به سازمان اهدا شد.

به گزارش گویای صنعت، دکتر علیرضا  شریفی مدیرکل مشارکتهای مردمی در این باره گفت: در جریان برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی که در اوایل سال ۱۴۰۳ انجام شد، یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی، با توجه به توضیحات ارائه شده توسط همکاران حوزه جلب مشارکتهای مردمی، آمادگی خود را جهت اهدای دو دستگاه یخچال نگهداری خون اعلام کرد. 

پس از پیگیری‌های صورت گرفته، یکی از این یخچال ها هم اکنون تحویل سازمان شده و یکی دیگر نیز پس از فرایند تولید به سازمان تحویل داده خواهد شد. شایان ذکر است ارزش هریک از یخچال ها بیش از یک میلیارد ریال می باشد که پیش بینی شده این یخچال ها با توجه به جدول نیازسنجی معاونت اجتماعی سازمان، به دو استان کم برخوردار اختصاص یابد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از وظایف حوزه جلب مشارکتها، فعال سازی جنبه مسئولیت اجتماعی شرکتها و سازمان ها و افراد اعم از دولتی و خصوص در جهت اهداف سازمان می باشد. یکی از برنامه های این دفتر در سال جدید افزایش فعالیت ها و تلاش بیشتر در همین حوزه جهت رفع نیازهای سازمان است.
گفتنی است پس از جلب مشارکت خیرین شرکت و تحویل اولین دستگاه به سازمان، از دو نفر از همکاران فعال در این حوزه که زحمت پیگیری و به نتیجه رساندن این فرایند را برعهده داشتند، در حضور معاون اجتماعی سازمان، مهندس میرزایی تقدیر شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
طرح‌های گردشگری و تفریحی برای شهرهای جنوبی استان برنامه‌ریزی می‌شود/ راه‌اندازی منطقه ویژه‌ در میرجاوه به دلیل همجواری با پاکستان
دستگیری فعالان غیرمجاز ارزی در شمال پایتخت
افتتاح ۴۶۶ میلیارد تومان پروژه در شهرستان های ورامین و قرچک
کشف کارگاه‌ فلزکاری ۲هزار و ۷۰۰ ساله در سیلک کاشان
کشف ۴ میلیارد تومان ابزارآلات قاچاق در شرق تهران
۲ سند گردشگری دریامحور در مازندران تدوین می‌شود/ ضرورت سرمایه‌گذاری در جاده چالوس به رامسر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.