نخستین جلسه از سلسله جلسات دوره عالی مدیران روابط عمومی استان تهران به همت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران، چهارشنبه ۳ مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری نور در جنت آباد شمالی برگزار شد. دوره عالی روابط عمومی استان تهران شامل ۳۶ ساعت آموزش در حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات اعم از آموزش خبرنویسی، اصول مصاحبه، گزارش نویسی، یادداشت، زبان بدن، اصول فکت چک، مبادی ارتباط و تعامل با رسانه، عکاسی خبری و... است. 

به گزارش گویای صنعت، نخستین جلسه از سلسله جلسات دوره عالی مدیران روابط عمومی استان تهران به همت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران، چهارشنبه ۳ مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری نور در جنت آباد شمالی برگزار شد. دوره عالی روابط عمومی استان تهران شامل ۳۶ ساعت آموزش در حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات اعم از آموزش خبرنویسی، اصول مصاحبه، گزارش نویسی، یادداشت، زبان بدن، اصول فکت چک، مبادی ارتباط و تعامل با رسانه، عکاسی خبری و… است.

در ابتدای جلسه علی فروزانفر مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و خیرمقدم به مدیران روابط عمومی ادارات استان تهران، عنوان کرد: اقدامات و مسئولیت‌های روابط عمومی‌ها بسیار گسترده و متنوع است و چندین فعالیت را در برمی‌گیرد. از جمله مهمترین فعالیت‌های روابط عمومی‌ها تنظیم خبر، اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها است. دوره عالی روابط عمومی به جهت دعوت از بهترین اساتید حوزه رسانه و ارتباطات نسبت به دوره‌های مشابهی که برگزار می‌شود، از کیفیت و تراز بسیار بالایی برخوردار است.

فروزانفر با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و ادارات، مطرح کرد: دوره عالی مدیران روابط‌ عمومی استان تهران جهت ارتقای روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی و دولتی استان تهران در نظر گرفته شده است. امروز جلسه اول از این دوره است که مقرر است در روز چهارشنبه هر هفته و طی ۹ جلسه چهار ساعته برگزار شود. مدیران محترم روابط عمومی که در این دوره ثبت نام کردند، برای دریافت گواهی دوره عالی روابط عمومی باید حداقل ۷ جلسه ازاین ۹ جلسه را به صورت کامل حضور داشته باشند.