بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی ایپاس با حضور جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان، سفرا، نمایندگان و وابستگان نظامی‌ افتتاح شد.

به گزارش گویای صنعت، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی ایپاس با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان، سفرا و نمایندگان وابستگان نظامی‌ و متخصصان داخلی و خارجی، مراکز رشد دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان افتتاح شد. گفتنی است هدف از برگزاری این نمایشگاه به‌روزرسانی، ارتقا کمی و کیفی، استفاده از فناوری‌های روز دنیا در این حوزه، ترویج فرهنگ بهره‌گیری از تجهیزات بین عامه مردم، حمایت از نخبگان و مخترعان، حمایت از تولید داخلی، ساماندهی فعالان حوزه تجهیزات پلیسی، ایمنی امنیتی، مدیریت ظرفیت‌های بالقوه در این حوزه و ارتقای سطح ایمنی جامعه عنوان شده است.
سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم افتتاحیه با خوشامدگویی به سفرا و نمایندگان و وابستگان نظامی‌ و درود بر شهدا به تنوع ماموریتی پلیس از مرز تا مرکز پرداخت و اظهار داشت: شرایط جامعه ایجاب می‌کند که پلیس خودش را به روز نگه داشته و از تجهیزات پیشرفته استفاده کند.وی گفت: در جمهوری اسلامی پلیس از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است و تابلوی پلیس، مردم محور است؛ به همین جهت تمام ابزارها، راهبرد و ماموریت‌هایش را در راستای جلب رضایت مردم به کار گرفته است. جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به تحریم ها اشاره و بیان داشت: در سال‌هایی که تحریم‌های ظالمانه اعمال شد، ایپاس فرصت خوبی برای تولید کنندگان داخلی شد و می‌توانیم بیان کنیم که تهدید را تبدیل به فرصت کرده‌ایم. وی ادامه داد: پلیس جمهوری اسلامی در بحث مدیریت مرزها، جاده‌ها، اماکن و … از وسایل به روز و داخلی استفاده کرده و نمایشگاه ایپاس نقش مهمی در ارائه جدیدترین تجهیزات برای اجرای این ماموریت‌ها داشته است.جانشین فرمانده کل انتظامی ادامه داد: امروز در مرزهای شرقی که درگیر مبارزه با قاچاق موادمخدر هستیم از توان شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردیم ؛ چراکه کنترل مرزها با مدیریت هوشمند ارتقا یافته است.