محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه فرزاد دلیوندانی معاون فنی و عمرانی، حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی و داود مهدیزاده مدیر منطقه یک از روند پیشرفت تعریض خیابان صالح‌آباد در منطقه باقرآباد بازدید کرد.

به گزارش گویای صنعت،محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه فرزاد دلیوندانی معاون فنی و عمرانی، حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی و داود مهدیزاده محسن خرمی شریف در این بازدید ضمن دریافت گزارش از نحوه اجرای این پروژه توسط پیمانکار، دستورات لازم را جهت تسریع در اجرای این مسیر صادر کرد.
شهردار قرچک گفت: این مسیر به دلیل نامناسب بودن عرض جاده همواره شاهد سوانح مختلف بوده و تسریع در تعریض آن ضروری است.
وی افزود: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.
خرمی شریف خاطرنشان کرد: تعریض خیابان صالح‌آباد با ایجاد پل روگذر جدید بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به طول ۱۳۷۰ متر در جهت روان شدن ترافیک، کاهش تصادفات و دسترسی آسان مردم روستای صالح‌آباد کمک شایانی می‌کند و در هفته دولت نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار قرچک در پایان اظهار کرد: قرچک روی ریل توسعه و آبادانی قرار دارد و این شهر با اجرای پروژه‌های متعدد به کارگاه بزرگ عمرانی در منطقه تبدیل‌شده است.