در راستای نظارت بر بازارهای عرضه محصولات پروتئینی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر امروز از یکی از واحدهای بزرگ سردخانه و توزیع محصولات پروتئینی در بخش کهریزک بازدید کرد.

به گزارش گویای صنعت، در راستای نظارت بر بازارهای عرضه محصولات پروتئینی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری عصر امروز از یکی از واحدهای بزرگ سردخانه و توزیع محصولات پروتئینی در بخش کهریزک بازدید کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم حفظ تناسب عرضه و تقاضا در سطح بازار مصرفی عنوان کرد: در دسترس بودن مواد پروتئینی بویژه گوشت قرمز و مرغ برای عموم مصرف کنندگان و موضوع تنظیم بازار مصرف، از مهمترین دغدغه های دولت می باشد که بازدید امروز نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی افزود: در کنار اهمیت موضوع تنظیم بازار مصرفی و کنترل قیمت ها در کنار عرضه کافی محصولات، رعایت مباحث بهداشتی و رعایت موازین مورد تایید سازمان دامپزشکی نیز دارای اهمیت بالایی ‌می باشد که در بازدید امروز یکی از بزرگترین واحدهای سردخانه ای و عرضه مستقیم محصولات پروتئینی در شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

باب الحوائجی در پایان گفت: با تمهیدات درنظر گرفته شده از سوی دولت محترم گوشت قرمز و مرغ با قیمت های تنظیم بازاری به میزان کافی در اختیار بازارگاه ها و مراکز فروش قرار گرفته است و به مردم عزیز این اطمینان داده می شود که می توانند انواع محصولات پروتئینی را با قیمت های تعیین شده از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.