وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان ایرانی که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده است، بازدید کرد.

به گزارش گویای صنعت، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی امروز یکشنبه دوم بهمن ۱۴۰۱ با حضور در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان ایرانی بازدید به عمل آورد.

در این نمایشگاه محصولات مختلف از جمله صنایع‌دستی و آثار هنری که بانوان ایرانی در تولید آن‌ها نقش داشته‌اند به نمایش گذاشته شده است.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه با غرفه‌داران و بانوان هنرمند و تولیدکننده از نزدیک گفت‌و‌گو کرد و بر حمایت از توانمندی‌ها و تولیدات زنان ایرانی از جمله صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تاکید کرد.
مهندس ضرغامی با حضور در هر غرفه با غرفه‌داران و زنان تولید‌کننده از نزدیک به گفت‌و‌گو پرداخت و از نزدیک با صنایع‌دستی، هنرهای سنتی و دیگر محصولات تولیدی مختلف بانوان آشنا شد.
او همچنین با حضور در پاویون فرهنگ و هنر به تماشای اجرای زنده موسیقی سنتی گروهی از بانوان کشورمان پرداخت و با اشاره به این که این گروه متشکل از بانوان اقوام مختلف است، آن را نمادی از وحدت اقوام خصوصا وحدت بانوان ایرانی ذکر کرد و اجرا و نیز متن شعر این گروه موسیقی را تاثیرگذار و پرمعنا و وحدت‌بخش توصیف کرد.
این نمایشگاه به‌منظور ایجاد فضایی مناسبی برای حمایت از زنان فعال در عرصه تکنولوژی، صنعت، کارآفرینی، تولید و … برگزار شده است.