#گزارش_خبری 🔺فرماندار ویژه ری: بخش حسن آباد سه مشکل اساسی حمل و نقل, مخابرات و بهداشت و درمان را دارد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه بخش حسن آباد فشافویه سه مشکل اساسی حمل و نقل, مخابرات و بهداشت و درمان را دارد گفت: خدمات درمانی این بخش وضعیت قابل قبولی ندارد و باید به جد برای رفع آن تدبیر کرد.

به گزارش  گویای صنعت، حمید زمانی روز پنجشنبه در جریان بازدید از کارخانه تولید و بسته بندی قند و شکر اطمینان صنعت غذا اعلام کرد: با توجه به تعداد نیروی کار در بخش حسن آباد و شهرک صنعتی شمس آباد، باید برای بخش درمان، تامین آمبولانس و مراکز درمانی اقدام عاجلی انجام داد.

وی اضافه کرد: این تعداد از نیروی کار در این بخش در عمل به یک مرکز درمانی بزرگ نیاز دارد.

زمانی ادامه داد: بیشتر بخش حسن آباد از مشکل ضعف خطوط مخابراتی رنج می برد که با نگاه ویژه شرکت مخابرات استان تهران بخشی از آن مرتفع شده ولی نیاز به تحویل و اهتمام بیشتر دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در صورتی که بتوان برای حل مشکل حمل و نقل، خط مترو را به حسن آباد و شهرک صنعتی شمس آباد منتقل کرد، بخش قابل توجهی از مساله جابجایی مردم در این محدوده مرتفع می شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات درمانی در بخش حسن آباد و شهرک صنعتی شمس آباد، رفع مشکل بهداشت و درمان را ضروری تر دانست.

زمانی افزود: از دغدغه های جدی در شهرستان ری بحث حل مشکل واحدهای تولیدی است که به همین منظور به طور مستمر به واحدهای تولیدی سر می زنیم و سعی داریم مشکلاتشان با سرعت بیشتری حل شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: با رفع مشکلات واحدهای تولیدی زمینه تثبیت شغل و افزایش اشتغال را فراهم می شود.

حاجیلو سرمایه گذار و مدیر عامل شرکت اطمینان صنعت غذا نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه اکنون بین ۱۰ تا ۱۵ تن در روز تولید قند داریم گفت: در صورت رفع مشکلات می توان ظرفیت تولید را تا ۴۰ تن افزایش داد.

وی مشکلات این واحد صنعتی را نبود آب آشامیدنی، هزینه بالای تصفیه آب و دفع پساب، آسفالت مسیر دسترسی و دشواری در دسترسی به خدمات درمانی برشمرد.