213 میلیارد تومان پروژه های عمرانی در قیامدشت اجرا شده است.

به گزارش گویای صنعت، شهردار قیامدشت در آئین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ری، با اشاره به وسعت شهر و محدودیت تعداد پرسنل شهرداری، ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران چشمان بینا و مشاوران صدیق مدیریت شهری هستند که نقاط آسیب پذیر شهری را که ما متوجه نمی شویم رصد و در رفع مسائل و مشکلات شهری به ما کمک می کنند.

حسین ترکاشوند، با قدردانی از انتشار اخبار امید آفرین و نقد های منصفانه، یادآور شد: انتقادات و پیشنهادهای سازنده و منصفانه خبرنگاران موجب رشد و پیشرفت شهر بوده است.

وی با تشریح اقدامات چهارساله گذشته و چهارساله دوم مدیریت شهری در دوره او، اظهار داشت: براساس تحقیقات و پایش و نظرسنجی های علمی دانشگاهی، میزان رضایت مندی مردم از عملکرد مدیریت شهری قیامدشت ۷۲ درصد بوده و اذعان داشته اند که خدمات ارائه شده در این شهر از تهران بهتر و بیشتر بوده است.

ترکاشوند،با تشریح کلی عملکرد شهرداری قیامدشت اظهار داشت: در چهار سال نخست مدیریت شهری ۱۴۳ پروژه با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت. در سال ۱۴۰۰ نیز ۵۶ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان افتتاح کردیم. سال ۱۴۰۱ نیز ۵۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت و در سال جاری هم ۴۴ پروژه با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان تعریف شده است که در مجموع ۲۱۳ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در قیامدشت اجرا شده و در اختیار مردم خوب این شهر قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: براساس قوانین شهرداری ها ۶۰ درصد بودجه صرف امور جاری می شود و ۴۰ درصد در امور عمرانی هزینه می شود حتی در برخی ادارات تا ۸۰ درصد هم د ر امور جاری هزینه می کنند این در حالی است که در شهرداری قیامدشت با وجود کمبود نیرو ۶۸درصد عمرانی و ۳۲ درصد در امور جاری هزینه کرده ایم.

آئین تجلیل از خبرنگاران با حضور ” دکتر صائبی”، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، ” سید مرتضی علوی”، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، حسین ترکاشوند شهردار ، ” محمد حقی”، رییس، ” یوسف عصمتی”، نایب رییس و ” حسین سبحانی” و ” سید مهدی موسوی”، اعضای شورای اسلامی شهرقیامدشت در محل هنرستان فنی و حرفه ای خیرساز فخر صادق این شهر برگزار شد.