به گزارش گویای صنعت، دکتر سیدمهدیحسینیقائممقاممدیرعامل بانک سپه در همایش مدیران برنامه ریزی گفت: برای اجرای برنامه تحول، نیازمند وجود تفکر برنده در تمامی ارکان برنامهریزی و اجرایی بانک هستیم.
ایشان توانایی اتخاذ تصمیمات بزرگ، کنار گذاشتن عادتهای قدیمی و توانایی مراقبت از طرز تفکر جدید را سه شاخص مهم تفکر برنده بر شمرد و خطاب به معاونان برنامهریزی و فناوری اطلاعات مناطق بانک اظهار داشت: باید بتوانید الهام بخشی کنید، اهداف واقع بینانه تنظیم کنید و دستاوردهای کوچک و سریع را برجسته کنید.
دکتر حسینی، کنار گذاشتن عادتهای قدیمی را از جمله مولفههای ایجاد تفکر برنده عنوان کرد و افزود: برای کنار گذاشتن عادتهای قدیمی باید از منطقه امن خودمان خارج شویم و برای خروج از منطقه امن باید ایجاد آگاهی کنیم که با مهارت آموزی به دست میآید.
وی الگوسازی و استفاده از تجارب موفق داخلی و خارجی را از دیگر عوامل مهم در مراقبت از طرز تفکر جدید برشمرد و گفت: احساس مالکیت نسبت به نگرش جدید و به اشتراک گذاری آن باعث از بین رفتن مرزهای محدودیت میشود.
قائم مقام مدیرعامل بانک سپه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت نقش هوش مصنوعی در بانکداری نوین و برنامهریزی تحول خاطرنشان کرد: بانکهای بزرگ و حتی قدیمی دنیا به سمت استفاده از فناوری هوش مصنوعی حرکت میکنند و نباید از رقبا در این زمینه عقب بمانیم.
دکتر حسینی موضوعاتی نظیر حقوق بانکی، پیش بینی پذیر کردن بازارها، تحلیل تجربه مشتری و حوزه بانکداری شناختی را بخشی از مواردی عنوان کرد که استفاده از هوش مصنوعی در آنها بسیار تاثیرگذار است و از معاونان برنامهریزی و فناوری اطلاعات مناطق خواست تا بر موضوع کاربرد هوش مصنوعی در حوزه برنامهریزی و تحول متمرکز شوند.
وی با اشاره به پویش یکصد سالگی بانک سپه خاطرنشان کرد: بانک سپه تنها بانک ایرانی است که یکصد ساله میشود و در حقیقت با یکصد سالگی بانک سپه، نظام بانکی ایران یکصد ساله خواهد شد و لذا این رویداد بسیار مهم است و از معاونان برنامهریزی و فناوری اطلاعات مناطق خواست بر موضوع پویش یکصد سالگی بانک تمرکز وتوجه ویژه داشته باشند.
Thursday, 5 December , 2024