مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک گفت: در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ طی ۱۹ جلسه رسمی ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه هر هفته مشکلات ۷۴۷ نفر از شهروندان در جهت تکریم ارباب‌رجوع بررسی و رفع شد.

به گزارش گویای صنعت، عبدالرضا خاکباز اظهار کرد: به‌منظور تکریم ارباب‌رجوع و مراجعه چهره به چهره شهروندان با شهردار قرچک تعداد ۱۹ جلسه در روزهای سه‌شنبه هر هفته برگزار و تعداد ۷۴۷ نفر حضور یافتند و دستورات لازم از سوی شهردار صادر و حدود ۹۰ درصد این درخواست‌ها به نتیجه رسیده است.

وی در خصوص دیگر اقدامات این واحد گفت: تعداد ۳۹۲ شکایت مردمی در دبیرخانه ثبت و هماهنگی لازم با واحدهای مرتبط انجام‌شده و تا حصول نتیجه پیگیری شده است.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری قرچک در پایان بیان داشت: تعداد ۲۹۳ بازدید روزانه از سطح شهر جهت جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تعداد ۲۳ مورد مکاتبات انجام‌شده با اداره کل بازرسی استان تهران و بازرسی کل کشور، تعداد ۵۵ مورد جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز داخل محدوده و حریم شهر، یک مورد برگزاری جلسات میز خدمت، ۲۳ مورد درخواست‌های ارجاع شده به واحد بازرسی و سامانه سامد، ۳۳ مورد رسیدگی به شکایت شهروندان در حوزه‌های مختلف و ۸۹ مورد نظارت در جلسات کمیسیون‌های شهرداری بوده است.