فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: نیروهای جان بر کف هوافضای سپاه پاسداران با اجرای عملیات بی نظیر و قدرتمندانه وعده صادق با رمز یا رسول الله «ص» به تمامی دشمنان و بدخواهان ملت عزیز ایران اعلام نمودند که دست هر متجاوزی به منافع ایران را با قدرت تمام قطع خواهند کرد‌.

به گزارش گویای صنعت، بدنبال اجرای قدرتمندانه عملیات وعده صادق توسط نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و در هم کوبیدن هیمنه دشمن خبیث صهیونیستی، شب گذشته مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ری همراه با سایر نقاط کشور و در حمایت از این اقدام عزتمندانه سپاه تجمع و با سر دادن شعارهای انقلابی از فرزندان خود در سپاه پاسداران تقدیر نمودند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری اجتماع مردمی در سطح شهرستان گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ری در طول ۴۵ سال عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در تمامی صحنه ها حضور یافته و نقش آفرین بوده اند. امشب نیز در یک اجتماع باشکوه گردهم آمدند تا از اقدام دلیرانه و عزتمندانه برادران سبزپوش خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شب گذشته به فرمان مقام معظم رهبری رژیم خبیث اسرائیل را تنبیه نموده بودند تقدیر و حمایت نمایند.

وی افزود: فرزندان دلیر ایران در مجموعه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره با هوشمندی و هوشیاری کامل و توکل به ذات اقدس الهی و عنایات خاصه اهل بیت علیهماالسلام در دفاع از ایران و ایرانی آماده به رزم بوده و با تمام کسانیکه چشم طمع به این کشور و منافع آن داشته یا دارند با قدرت تمام مقابله می نمایند.

باب الحوائجی ادامه داد: شب گذشته نیروهای جان بر کف هوافضای سپاه پاسداران با اجرای عملیات بی نظیر و قدرتمندانه وعده صادق با رمز یا رسول الله «ص» به تمامی دشمنان و بدخواهان ملت عزیز ایران اعلام نمودند که دست هر متجاوزی به منافع ایران را با قدرت تمام قطع خواهند کرد.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: سپاه پاسداران با اجرای عملیات وعده صادق در شب گذشته انتقام خون پاک سرداران شهید وطن را که بطور ناجوانمردانه در حمله هوایی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه به شهادت رسیدند را از دشمنان گرفته و چنان سیلی محکمی را به صورت پلید رژیم خبیث اسرائیل کوبیدند که برق آن چشمان ناپاک تمامی دشمنان ایران اسلامی و استکبار جهانی را کور کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: مطابق اعلام فرماندهان ارشد نظامی کشورمان این عملیات تنها بخش کوچکی از وعده تنبیه و مجازات رژیم خبیث اسرائیل بوده و در صورتیکه صهیونیست های جنایتکار دست از پا خطا کرده و کوچکترین تعرضی را به خاک مقدس ایران وارد نمایند، فرزندان غیور ایران در نیروهای مسلح پاسخ بسیار سخت تر و دردناک تر به آنها داده و طول عمر منحوس رژیم کودک کش را به مراتب به پایان آن نزدیکتر خواهند کرد.