آیین افتتاحیه سی و ششمین مرکز پویا شهر( اولین مرکز تخصصی استعدادیابی پویاشهرهای پایتخت) با حضور دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی ، مادر گرامی یکی از شهدای والامقام و تنی چند از مدیران ارشد شهری در منطقه۵ پایتخت برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، دکتر احمدی صدر در جریان این مراسم با بیان اینکه مرکز فوق اولین مرکز تخصصی استعدادیابی کودکان در معرض آسیب و اقشار کم برخوردار است گفت: به عنوان اولین مرکز استعدادیابی نگاه ما این بوده که این عزیزان فرصت هستند و فرصت های بسیار ارزشمند و طلایی که اگر به استعدادهای نهفته آنها توجه کرده و از آن مراقبت و صیانت کنیم آینده این مملکت را می سازند.

وی افزود: استعدادهای نهفته این عزیزان با استفاده از ابزار علمی و کمک گرفتن از ظرفیت نخبگانی کشور برای شناسایی این استعدادها به مسیر درست هدایت می شود و می توانیم تک تک این عزیزان را به عنوان ذخیره های آینده این کشور و نخبگان و استعدادهای درخشان آینده کشور به حساب آوریم.

دکتر احمدی صدر تاکید کرد: درخواست میکنم که همه شهروندان عزیز به جای پرداختن به کمک های از سر احساس به این عزیزان، توجه و تمرکز به کرامت و شخصیت و عزت آنها داشته باشند که کشف استعدادشان بار تعالی شخصیتی برای این کودکان و آینده کشور دارد.

گفتنی است هفته گذشته نیز سی و پنجمین مرکز پویاشهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در منطقه ۱۹ به بهره‌برداری رسیده بود.