جلسه هم اندیشی و هماهنگی اعضا ستادهای حمل و نقل شهری و حمل و نقل کشوری دکتر قالیباف با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهرتهران ، رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف،نوروزی کارگروه محیط زیست ،قائمی رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر،حجت الاسلام خوشی خوانساری از پیشگامان حوزه حمل و نقل ،روسای حوزه های پایانه های برون شهری و کشتیرانی و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل ستاد دکتر محمد باقر قالیباف برگزار گردید.

به گزارش گویای صنعت، صبح امروز پنجشنبه جلسه هم اندیشی و هماهنگی اعضا ستادهای حمل و نقل شهری و حمل و نقل کشوری دکتر قالیباف با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهرتهران ، رئیس ستاد انتخابات دکتر قالیباف،نوروزی کارگروه محیط زیست ،قائمی رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر،حجت الاسلام خوشی خوانساری از پیشگامان حوزه حمل و نقل ،روسای حوزه های پایانه های برون شهری و کشتیرانی و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل ستاد دکتر محمد باقر قالیباف برگزار گردید.

در حاشیه این جلسه سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران  گفت: عشق همه ما خدمت به وطن است آقای قالیباف به عنوان یک مدیر خاکی و انقلابی تمام وقت خود را برای خدمت به مردم صرف کرده است.

تشکری هاشمی ادامه داد:  درست است که بسیاری اکنون دفاع مقدس آقای قالیباف در جنگ تحمیلی  را مورد بی‌مهری قرار داده‌اند اما اقدامات وی در جبهه‌های نبرد از یاد نمی‌رود  پس ازجنگ نیز  آقای قالیباف از اولین نفراتی بود که سازندگی را کشور رقم زد.

وی با بیان اینکه بنده این افتخار را داشتم که تلاش های آقای قالیباف را از نزدیک مشاهده کنم اظهار کرد: فراموش نکرده‌ایم که در دوران جنگ تحمیلی به چه سختی می‌توانستیم یک موشک دریافت کنیم اما پس از سال‌ها با همت این بزرگمرد به افتخارات موشکی بسیاری دست یافتیم و اکنون دنیا سر تعظیم مقابل ما فرود آورده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران افزود: اقتدار موشکی ایران در دفاع صادق را مشاهده کردیم و  نباید فراموش کنیم که بنیانگذار این عزت و اقتدار  آقای قالیباف بود، اقتداری  که بزرگترین دشمن و مدعی جهان را مقابل ایران به زانو درآورد.

تشکری هاشمی درخصوص کارنامه محمدباقر  قالیباف در شهرداری تهران گفت: پیشرفت و آبادانی تهران که در دوران ۱۲ ساله خدمت آقای قالیباف رقم خورد برای همگان مشخص است و دیدیم که تهران چگونه به دستان توانمند آقای قالیباف رشد کرد و توسعه یافت کارنامه آقای قالیباف در دوران شهرداری آنقدر زیاد و پرعظمت است که گاهی کارهای انجام شده را فراموش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خدماتی که آقای قالیباف در تهران رقم زد وصف ناپذیر است، وی با روحیه جهادی برای توسعه شهر کار کرد و همیشه به ما تاکید داشت  مدیری که از کمبود بودجه صحبت می‌کند  بی عرضه است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: اطمینان دارم آقای قالیباف با رزومه خود ایران را بار دیگر به مهد پیشرفت می‌رساند، سفره مردم را گسترده‌تر می‌کند، جوانانی که از سر ناامیدی به مهاجرت فکر می‌کنند را در کشور نگه می‌دارد و سرمایه‌های از دست رفته  را  باز می‌گرداند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب رئیس جمهور بسیار پر اهمیت است گفت: در هنگام بیماری همه ما تلاش می‌کنیم تا به بهترین و حاذق‌ترین پزشک مراجعه کنیم در خصوص ریاست جمهوری نیز باید همین کار را انجام دهیم و اصلح‌ترین، حاذق‌ترین و بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

تشکری هاشمی ادامه داد: بنده از نزدیک با آقای قالیباف ارتباط داشتم و وی را فردی خداترس، مدیری انقلابی و خستگی‌ناپذیر می‌دانم آقای قالیباف مدیری خوش فکر، مشورت پذیر و با نگاه باز است، وی هیچگاه کاری را نیمه تمام رها نکرد و همیشه سعی داشت تا اوج را ببیند و برای قله‌های کشور تلاش کند، دکتر  قالیباف مدیری توانا و  آینده نگر است و کشور نباید از ظرفیت وی محروم شود اطمینان دارم دوران خوشی  را در دوران ریاست جمهوری آقای قالیباف مشاهده خواهیم کرد.

در حاشیه  دیگر از مراسم قائمی رییس کمیته هوشمندسازی شورای شهر بیان کرد:: اقای قالبیباف انسان زحمتکش، مخلص ،اهل مطالعه، است.

وی ادامه داد: افراد را اغنا کنیم که به پای صندوق های رای بیایند.