مسابقات انتخابی گردان های کوثر ورزشهای رزمی در تاریخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ به میزبانی سپاه سیدالشهدا استان تهران در ورزشگاه مقاومت برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، در این مسابقه ۱۵ تیم ورزشی حضور داشتند که یک تیم به مربیگری سرکار خانم آهنگر به مقام اول دست پیدا کرد و به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

مسابقات کشوری به میزبانی استان خراسان رضوی سپاه امام رضا علیه السلام از تاریخ ۱۹ بهمن لغایت ۲۱ و با حضور ۲۷ تیم از ۲۷ استان برگزار خواهد شد.

سه شنبه ۱۹ بهمن افتتاحیه مسابقات در سالن ورزشی امام رضا علیه السلام با حضور تیم‌های منتخب برگزار شد ؛ که معاون تربیت بدنی سپاه خراسان رضوی آقای مشمول و معاون تربیت بدنی آستان قدس رضوی مسئول ورزش بسیج خواهران سازمان بسیج مستضعفین سرکار خانم زینی وند و … در این برنامه حضور داشتند .

گفتنی است در مراسم افتتاحیه تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی و تکه های از فرش بهشت امام رضا علیه السلام به سرپرستان تیم ها اهدا شد و تیم ها بعد از اجرای رژه به ورزشگاه وارد شدن هدف از برگزاری مسابقه نشان دادن توانایی های ورزش های رزمی بانوان کشور در سبک های مختلف هست که بانوان میتوانند علاوه بر این که به حفظ حجاب می پردازند بتوانند از خودشان هم دفاع بکنند در برابر تهاجم هایی که ممکن است ایجاد بشود.

یادآوری می گردد که اختتامیه مراسم در تاریخ بیست و یکم ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.