کمیته ملی موزه‌ها (ایکوم ایران) با مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس در نظر دارد به‌مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، همایش دسترس پذیری و آموزش گردشگری در موزه‌ها به همراه نمایش فیلم‌های کوتاه، گزارش عملکرد، تقدیر از موزه‌های فعال در امر دسترس پذیری را برگزار نماید.

به گزارش گویای صنعت،کمیته ملی موزه‌ها (ایکوم ایران) با مشارکت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس در نظر دارد به‌مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی، همایش دسترس پذیری و آموزش گردشگری در موزه‌ها به همراه نمایش فیلم‌های کوتاه، گزارش عملکرد، تقدیر از موزه‌های فعال در امر دسترس پذیری را برگزار نماید.

این رویداد همزمان با مراسم نهمین سال گرامیداشت “روز موزه و معلولیت” با حضور مسئولان، مدیران موزه‌ها، فعالان گردشگری، اصحاب رسانه و افراد سالمند و دارای معلولیت در روز پنج شنبه سوم خرداد ۱۴۰۳ در سالن آمفی تئاتر موزه فرش ایران واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، تقاطع خیابان فاطمی جنب در شمالی بوستان لاله از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود.

**** انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس، اولین انجمن تخصصی گردشگری سالمندان و افراد دارای معلولیت و بنیانگذار پاراتوریسم در ایران
ارائه دهنده خدمات متنوع گردشگری (پاراتور) به سالمندان و افراد دارای معلولیت…