شهردار قرچک گفت: با توافقاتی که صورت گرفت، بیش از ۳۵٠ هکتار سرانه از اراضی دارای توافق در اختیار شهرداری قرار گرفته است که میتوان گفت اقدام بی نظیر در دوران مدیریت شهری است.

به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک ضمن تبریک دهه مبارک فجر،  اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴ دهه گذشته خدمات قابل توجهی به مردم عزیز کشورمان ارائه کرده است و شهرداری‌ها که در پیشانی ارائه این خدمات هستند از بدو تولد در کنار مردم هستند.

وی افزود: شهرداری قرچک در طول چند سال گذشته به همت همکاران اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و دلسوزانه گام‌های بزرگی برای شهروندان توانسته است بردارد.

این مدیر شهری خاطرنشان کرد:  شهر قرچک در طول چند سال گذشته به یک شهر کارگاهی تبدیل شده است که هم اکنون بیش از ۴۰ پروژه کوچک و بزرگ در حال احداث است.

خرمی شریف گفت: در حوزه ترافیک،  اقدامات مناسبی در جهت کاهش ترافیک انجام شده است که با احداث کمربندی جنوبی ترافیک سطح شهر کاهش یافته و با راه اندازی کمربندی شمالی دیگر در قرچک ترافیک خواهیم داشت.

شهردار قرچک به بودجه مدیریت شهری در سال ۱۴٠۲ اشاره کرد و افزود:  ۱۲٠٠ میلیارد بودجه امسال محقق شده که میتوان گفت ۶٠ درصد این بودجه به حوزه عمرانی اختصاص داده شد.

وی گفت:  در حوزه خدمات شهری اقدامات بسیار خوبی در سطح شهر توسط کارگران و کارکنان صورت گرفته که روزانه ۱۶۰ تن زباله در طول ۲۴ ساعت شبانه روز جمع آوری می شود و امروز به جرات می‌توان گفت قرچک یک شهر زیبا و تمیز است.

شهردار قرچک بیان داشت:  در حوزه فضای سبز باید گفت که قرچک رتبه دومین شهر استان تهران را حوزه فضای سبز را به خود اختصاص داده است.

خرمی شریف گفت:  با اعتباری که برای سازمان حمل و نقل، بار مسافر شهرداری در نظر گرفته شد تعدادی از اتوبوس ها بازسازی و نوسازی شد و بزودی ۲۳ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل اضافه خواهد شد.

وی افزود:  سازمان فرهنگی اجتماعی یکی از حوزه های فعال و پویا مدیریت شهری است که برنامه های مختلفی در مناسبت های ملی و مذهبی انجام می دهد.
شهردار قرچک اظهارکرد:  هم اکنون ۸ سرای محله، ۷سالن ورزشی، ۱۶ زمین چمن مصنوعی، محل دایمی نمایشگاه جهت برگزاری کلاس ها و برنامه ها در اختیار دارد.
خرمی شریف گفت:  با توافقاتی که صورت گرفته بیش از ۳۵٠ هکتار سرانه از اراضی دارای توافق در اختیار شهرداری قرار گرفته است که میتوان گفت اقدام بی نظیر در دوران مدیریت شهری است.

این مدیر شهری تصریح کرد: پروژه های شهرداری شامل فاز اول آرامستان بهشت فاطمه(س)، بوستان هنرمندان، مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین شامل سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران، زمین چمن مصنوعی، ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد روز گذشته با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار قرچک بیان کرد: روز گذشته با حضور استاندار تهران افتتاحیه چهار پروژه شاخص را داشتیم که در جمع ۱۸ پروژه در ابعاد محلی و ابعاد بزرگتر به بهربرداری رسانده و در اختیار شهروندان شهرستان قرچک قرار دادیم.
وی در پایان افزود:  پروژه هایی همچون راه اندازی کمربندی شمالی، احداث احداث فاز دوم کمربندی شمالی، تکمیل میدان بزرگ خلیج فارس، اتصال کمربندی جنوبی به میدان خلیج فارس، احداث سالن ورزشی به مقدار با ۱۲ هکتار فضا در سال آینده احداث می شود.