ناصر بختیاری - رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته – طی پیامی ضمن تبریک انتخاب و اخذ رأی اعتماد خانم صادق مالواجرد از مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین زن در کسوت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این انجمن را برای همکاری با ایشان اعلام کرد.

به گزارش گویای صنعت،ناصر بختیاری – رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته – طی پیامی ضمن تبریک انتخاب و اخذ رأی اعتماد خانم صادق مالواجرد از مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین زن در کسوت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این انجمن را برای همکاری با ایشان اعلام کرد. متن این پیام به این شرح است:
“سرکار خانم صادق مالواجرد
وزیر محترم راه و شهرسازی
با سلام و تحیات الهی
با عرض تبریک انتخاب سرکار عالی توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت در دولت وفاق ملی و رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، امیدواریم حضورتان به عنوان اولین مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، منشأ خیرات و برکات فراوان برای مردم عزیز میهن عزیزمان باشد.
رجای واثق داریم، استفاده از نقطه نظرات نخبگان و کارشناسان این صنعت، ذیل مدیریت جهادی حضرتعالی، منجر به ایجاد تحولی شگرف در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری از منظر شاخص‌های ایمنی، کمک به اقتصاد محیط زیست، مصرف بهینه سوخت و قیمت مناسب خواهد شد.
بدینوسیله؛ آمادگی انجمن حمل و نقل ریلی مسافری را برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های آن وزارت‌خانه در صنعت ریلی اعلام می‌دارد.

ناصر بختیاری
رئیس هیأت مدیره
انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری
و خدمات وابسته”