به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد، گرامیداشت روز خبرنگار و در ادامه دیدارهای مدیران منطقه با خانواده معظم شهدا، شهردار منطقه۱۳ به همراه جمعی از مسئولان منطقه به دیدار خانواده شهید رضا مرادی نسب از شهدای خبرنگار و رسانه و همسنگر سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی رفتند.

به گزارش گویای صنعت،محمدهادی علی احمدی، شهردارمنطقه۱۳ از شهدای عرصه رسانه به‌عنوان سرمشق و الگویی فعالان رسانه و نسل جوان یاد کرد و گفت: بی‌شک رسالت خبرنگاران که با تکیه‌ بر تعالیم و معارف متعالی مکتب اسلام در راه حق و حقیقت قلم می‌زنند از جایگاه و ارزش والایی برخوردار است و امروز وظیفه داریم که با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه همواره در جهت زنده داشتن یاد و خاطره این عزیزان تلاش کنیم.

وی افزود: خبرنگاران شهید از یک سو با مسئولیت خبرنگاری و از سوی دیگر با شهادت خود پیام حقیقت و فداکاری خود را به نسل آینده منتقل کردند.
دیدار با خانواده شهید مرادی نسب مدیر حوزه شهردار،معاون اجتماعی و فرهنگی، مدیران ناحیه ۴،ایثارگران، روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ حضور داشتند.
شهیدرضا مرادی‌نسب در مهرماه سال ۱۳۴۱ به دنیا آمد،در ۱۲ دی ماه سال ۱۳۶۴ ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۵ در حالی که فرزندش در آستانه تولد بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.