فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه تسهیل‌گری در رفت و آمد زائران در مرزها در اربعین مهمترین اقدام مأموران مرزبانی است گفت: اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از اقدامات ضد امنیتی را انجام داده و در دستور کار داریم.

به گزارش گویای صنعت،سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد مأموران مرزبانی پرداخت.وی با بیان اینکه کار مرزبانی کار سخت پلیسی است افزود: ماموریت در درجه ۵۳ درجه در پاسگاه مرزی درخوزستان نشاندهنده سختی کار مرزبانان است.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه استیفای حقوق دولت و مرزنشینان از وظایف مرزبانی است گفت: در بحث اربعین عملکرد ما دیپلماسی و به صورت لحظه ای است.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: چند وقت پیش کوله ای را از فردی گرفتیم که به او گفته بودند تلویزیون است اما وقتی آن را باز کردیم بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ قبضه کلت در آن بود.

وی با بیان اینکه ساماندهی ۳۰ تا ۴۰ هزار شناور در دستور کار مرزبانی بوده و هست افزود: کارت پایش الکترونیکی برای مالکان شناورها در حال انجام است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: تسهیل گری در رفت و آمد زائران در مرزها در اربعین مهمترین اقدام مأموران مرزبانی است؛ همچنین اقدامات پیشگیرانه برای اینکه اقدامات ضد امنیتی رخ ندهد انجام داده و در دستور کار داریم.

وی اعلام کرد: برقراری نظم و امنیت پایدار مهمترین وظیفه ما در کنگره اربعین است.