قربانیان با بیان اینکه شهروند با ۱۴۳ هزار مترمربع سرانه در تنظیم قیمت بازار نقش موثری دارد،اشاره کرد: مجموعه شهروند همکاری نزدیکی را با دولت در جهت تامین کالا و تنظیم بازار انجام می‌دهد و خدمتی بی‌منت به شهروندان ارائه می‌کند.

به گزارش گویای صنعت، مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه ۳۰ درصد مجموعه شهروند نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده است خبر داد و گفت: تعداد فروشگاه های شهروند به ۵۴ شعبه رسیده است.

همزمان با یکی دیگر از رویدادهای امید و افتخار، آیین افتتاح همزمان ۲ شعبه جدید شهروند در مارلیک و فاز ۳ اندیشه و نیز کلنگ‌زنی پروژه نبرد جنوبی با حضور، لطف‌اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

وی اشاره کرد: در طول دوسال گذشته، اقدامات گسترده و متنوعی در مورد توسعه فروش و سیاست گذاری در حوزه فروش انجام دادیم که منجر به اتفاقات خوبی شد. امروز این فرصت مهیا شد توسعه ناوگان در حوزه خدمات را با امکانات و نیروی انسانی موجود و در بستر مجموعه ای انجام دهیم که مستعد است ایجاد صدها هزاران شغل است.

قربانیان ادامه داد: سیاست شهرداری تهران برای توسعه فروشگاه‌ها و ارائه خدمات به شهروندان تهران و ایران در کنار توسعه فروش بوده است. توسعه فیزیکی فروشگاه‌ها نیز به صورت جدی پیگیری شده به شکلی که مجموعه شهروند امروز با افتتاح دو فروشگاه جدید به ۵۴ شعبه رسیده است.

وی همچنین یاد آورشد: دو فروشگاه‌ جدیدی که امروز افتتاح شد با مدل مشارکتی و همکاری بخش خصوصی در شهر مارلیک شهرستان ملارد در متراژی بالغ بر ۴۳۰۰ متر مربع و در فاز ۳ شهر جدید اندیشه از توابع شهرستان شهریار در متراژی به مساحت حدود ۱۲۰۰ مترمربع است.

قربانیان خاطر نشان کرد:همچنین آیین آغاز پروژه فروشگاه نبرد جنوبی در زمینی به مساحت ۲۹۳۷ متر مربع با مالکیت شرکت شهروند و ۱۶۰۰متر سطح فروش تا ۶ تا ۹ماه دیگر  به عنوان یکی از فروشگاه‌های جامع این مجموعه برای ارائه خدمات به شهروندان منطقه ۱۴ تهران افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای ابلاغ سیاست‌های شهردار تهران در خصوص توسعه فیزیکی و فروش مجموعه شهروند ۱۰ هزار مترمربع به سطح فروشگاه‌های شهروند اضافه شد، افزود: ۳۰ درصد مجموعه شهروند نسبت به گذشته توسعه پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت شهروند با اشاره به توافقات اولیه جهت احداث یک شعبه فروشگاه شهروند در منطقه ۸ گفت: توافقات اولیه انجام شده همچنین احداث فروشگاه در دولت‌آباد و توحید نیز با مترو رایزنی شده است علاوه بر اینکه احداث فروشگاه در محدوده خیابان هنگام در منطقه ۴ و جنت‌آباد در دستور کار قرار دارد.

قربانیان همچنین به احداث فروشگاهی در شهرک غرب اشاره کرد و افزود: علاوه بر این فروشگاه در یک فضای ۱۷ هزار مترمربعی شعبه جدیدی در پایانه شرق ساخته خواهد شد.

قربانیان با بیان اینکه شهروند با ۱۴۳ هزار مترمربع سرانه در تنظیم قیمت بازار نقش موثری دارد،اشاره کرد: مجموعه شهروند همکاری نزدیکی را با دولت در جهت تامین کالا و تنظیم بازار انجام می‌دهد و خدمتی بی‌منت به شهروندان ارائه می‌کند.