جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرچک به ریاست محسن خرمی شریف شهردار و با حضور اصغر یوسفی مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی، حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی، مسئولان سراهای محله و سالن‌های ورزشی شهرداری برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این جلسه یکی از عوامل موفقیت مدیریت شهری را همراهی و همدلی مدیران و کارکنان این مجموعه دانست و گفت: ستاد سفر شهرداری از ستادهای با برنامه، منسجم و هماهنگ در سطح استان بود.

وی قرچک را یکی از شهرهای شناخته‌شده استان تهران برشمرد و افزود: ستاد سفر مدیریت شهری در ایام نوروز به دلیل اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها خوب همواره به‌عنوان الگو مطرح بود که جا دارد از عوامل اجرایی ستاد قدردانی کنم.
شهردار قرچک بیان کرد: کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به‌صورت ماهیانه تشکیل می‌شود که در جهت بهبود عملکرد سالن‌های ورزشی، سراهای محله و کلاس‌های آموزشی را پیش ببریم و بتوانیم مصوبات را پیگیری کنیم.
خرمی شریف خطاب به اعضای کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، گفت: در این کارگروه ایده‌های نو اجرا کنید. این جلسات محل پیگیری و تسهیل کردن روند آموزشی در سطح شهرستان باشد.
وی ‌خاطرنشان کرد: بنا به تقاضای خانواده‌ها و با توجه به ایام تابستان، ساعت کاری سراهای محله در نیمه اول سال صبح‌ها از ساعت ۷ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ باشد و در نیمه دوم سال از ساعت ۷ الی ۱۶ تغییر کرد.
شهردار قرچک بیان داشت: از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج، آموزش‌وپرورش و مراکز فرهنگی در جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های آموزشی سراهای محله استفاده شود.
این مدیر شهری بابیان اینکه تعداد رشته‌های آموزشی در سراهای محله ارتقاء یابد، تأکید کرد: رشته خبرنگاری در سرای محله خبرنگار و دیگر سراهای محله با استفاده از اساتید برجسته حوزه خبر و رسانه به‌صورت ویژه برگزار شود.
خرمی شریف اظهار کرد: در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، طرح کتابخانه سیار در سراهای محله اجرا شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند کتاب‌های موردعلاقه خود را دریافت و مطالعه نمایند.
وی به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی محله اشاره کرد و افزود: پنجمین دوره المپیاد ورزشی شهر باید به یک رویداد فرا شهرستانی تبدیل شود و ورزشکاران دیگر شهرستان‌ها نیز می‌توانند در این المپیاد نام‌نویسی و شرکت کنند.
گفتنی است، شهردار قرچک در پایان این جلسه به‌پاس کسب رتبه برتر ستاد سفر در استان تهران از عوامل اجرایی ستاد سفر شهرداری تقدیر کرد.