رضا مدنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک به‌پاس خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از محسن خرمی شریف شهردار تقدیر کرد.

به گزارش گویای صنعت،رضا مدنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک به‌پاس خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از محسن خرمی شریف شهردار تقدیر کرد.

وی از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری در فضاسازی شهری، المان یادبود شهدا، همکاری در برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران، اجلاسیه شهدای جهاد کشاورزی و عشایری استان تهران، اجرای دیوارنگاره تمثال شهدا و همچنین نصب تصاویر شهدا بر روی بیلبورد و استرابورد ها قدردانی کرد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت بی‌منت به شهدا و خانواده‌های آنان از وظایف همه مسئولین است.

وی تصریح کرد: تداوم این فعالیت‌ها و خدمات به این نور چشمان در شهر قرچک با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه باقوت ادامه خواهد داشت.

همچنین در این دیدار در خصوص برنامه‌ریزی دو مراسم ۱۸ مرداد روز شهدای مدافع حرم و ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت‌وگو شد.

گفتنی است، در پایان نیز کتاب ارزشمند تصاویر ۳۵۰ شهید شهرستان قرچک با عنوان با کاروان خورشید توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم شهردار شد.