خلیل شعبانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری قرچک اظهار داشت: مسافرانی که از کیفیت خدمات و امکانات اتوبوس ها و تاکسی ها راضی نبوده و یا تخلفاتی را از سوی رانندگان مشاهده کردند میتوانند با شماره ۳۶۱۴۲۲۱۰ واحد رسیدگی به شکایات سازمان تماس حاصل نمایند.
به گزارش گویای صنعت، خلیل شعبانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری قرچک اظهار داشت: مسافرانی که از کیفیت خدمات و امکانات اتوبوس ها و تاکسی ها راضی نبوده و یا تخلفاتی را از سوی رانندگان مشاهده کردند میتوانند با شماره ۳۶۱۴۲۲۱۰ واحد رسیدگی به شکایات سازمان تماس حاصل نمایند.
وی افزود: شهروندان در صورت ثبت شکایت میبایست حتما کد اتوبوس یا تاکسی مورد نظر متخلف را به یاد داشته باشند و بازرسان ما در کمترین زمان به تخلفات رسیدگی میکنند.
https://gooyayesanat.ir/?p=82818






































































































Friday, 28 November , 2025