شهردار قرچک از توزیع  27 هزار تن آسفالت در معابر قرچک طی 9 ماه گذشته سال 1402 بااعتبار 50 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف در این خصوص اظهار کرد: باهدف مناسب‌سازی مسیر تردد شهروندان و همچنین در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، طرح جهادی و نهضت آسفالت در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته و بر این اساس طی ۹ ماهه گذشته سال، ۲۰۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر و میدان‌ها توزیع‌شده است.
وی افزود: روند آسفالت‌ریزی در سطح شهر از ابتدای سال تاکنون به‌صورت روزانه و بدون وقفه انجام‌شده است و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
این مدیر شهری خاطرنشان کرد: در این مدت، موفق شدیم ۲۷ هزار تن آسفالت در معابر، میدان‌ها، آرامستان، کمربندی شمالی و میدان تازه تأسیس شهید حیدری بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان توزیع کنیم که بیشترین آن مناطق کم برخوردار و بافت فرسوده است.
خرمی شریف بیان داشت: ۱۳ معبر محلات هدف بازآفرینی و ناکارآمد شهر قرچک نیز با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع بهسازی و آسفالت شد که ۱۵۵ تن قیر دولتی برای این معبرها به طول ۱/۷ کیلومتر اختصاص یافت.
شهردار قرچک گفت: ضمناً با شناسایی معابر جدید میزان ۴۸۰ تن قیر جهت ۳۴ معبر مجدد به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام‌شده که در صورت تائید و اختصاص قیر دولتی عملیات اجرایی آن معابر نیز آغاز خواهد شد.