در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با کمک خیرین تهرانی 313 سری جهیزیه را در بین نوعروسان نیازمند استان های مختلف کشور توزیع کرد.

به گزارش شبکه خبری گویای صنعت، « فاطمه چوپانی» مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با اشاره به فعالیت این بنیاد گفت: « بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها بیش از ۲۱ سال است که فعالیت خود را در جهت کمک به ایتام، بانوان سرپرست خانوار، دانش آموزان و دانشجویان و معلولان نیازمند به کمک از شهر مشهد شروع کرد.»
آبشار عاطفه ها در طول فعالیت خود توانسته ۱۰۵ هزار زوج نیازمند را راهی خانه بخت کند. چوپانی با بیان این موضوع افزود: «خیریه آبشار عاطفه ها ۹۵۰ دفتر نمایندگی در سراسر کشور دارد که ۱۲ هزار بانوی جهادگر با فعالیت در این نمایندگی ها به ۴۵۰ هزار مددجوی تحت پوشش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها کمک رسانی می کنند.» مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد آبشار عاطفه ها در ادامه سخنانش ارزش تقریبی هر سری جهیزیه را ده میلیون تومان عنوان کرد و گفت: « اقلامی که به عنوان جهیزیه در نظر گرفته شده است وسایل ضروری برای شروع یک زندگی است که همه این اجناس تولید داخل هستند.»
چوپانی تاکید کرد: « این جهیزیه ها به همت خیرین تهرانی تهیه شده اند که برای جلب اعتماد خیرین در غالب کاروانی توسط ۱۰ دستگاه کامیون از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب و میدان پاستور و در نهایت جهت توزیع در بین نوعروسان کم بضاعت به استان هایی مانند کهکیلویه و بویر احمد، قم، کرمان، زاهدان، سیستان و بلوچستان و …. ارسال شدند. همچنین قرار است همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) ۵۰۰ سری دیگر جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شود.»