به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ بهصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات است.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ در شش ماه اول سال شهروندان، ۳ هزار و ۳۸۳ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کرده اند.
وی افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتی مانند آسفالت با ۸۵۸ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۷۳۸ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۳۶۸ تماس، سد معبر با ۳۱۰ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۱۷۳ تماس، حوزه عمرانی با ۳۴۴ تماس، حملونقل و ترافیک با ۸۱ تماس، حوزه کنترل و نظارت ساخت و ساز ۲۱۰ تماس و سایر موارد مطرحشده با ۳۰۱ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمی شریف گفت: از طریق سامانه ۱۳۷، شهرداری اقدام به دریافت درخواست، ایده ها، مشکلات و نظرات شهروندان از طریق تلفن نموده و کد پیگیری به شهروند جهت پیگیری ارائه میگردد.






































































































Friday, 28 November , 2025