به گزارش گویای صنعت، محسن خرمی شریف در این خصوص، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری قرچک بهصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و مشکلات شهروندان قرچکی است و همکاران ما در این حوزه بهصورت ویژه پیگیر بررسی مشکلات شهری هستند.
وی گفت: بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در ۹ ماه امسال تا به امروز مردم قرچک، ۴ هزار و ۶۷۴ تماس با این سامانه در موضوعات مختلف شهری برقرار کردهاند.
این مدیر شهری افزود: آمار به ثبت رسیده با این سامانه نشان میدهد، موضوعاتی مانند لکهگیری آسفالت با ۱۱۴۸ تماس، نظافت جداول و لایروبی با ۸۵۷ تماس، امور مربوط به فضای سبز با ۵۲۷ تماس، سد معبر با ۳۹۶ تماس، جمعآوری سگهای ولگرد و طعمهگذاری با ۳۳۷ تماس، حوزه عمرانی با ۴۳۲ تماس، حوزه شهرسازی(ساختوساز) با ۳۵۰ تماس و سایر موارد مطرحشده در حوزههای مختلف با ۶۲۷ تماس در مطالبات شهروندان قرار داشته است.
خرمی شریف در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان قرچکی میتوانند چنانچه هرگونه درخواست یا پیشنهاد و خبری در رابطه با فعالیتهای شهرداری دارند با شماره سهرقمی ۱۳۷ تماس گرفته و آن را به ثبت برسانند. آنچه خدمات این سامانه را متمایز میکند آن است که درخواستهای ثبتشده بهصورت شفاف قابلپیگیری است و چنانچه به آن رسیدگی نشده باشد، فرد میتواند علت عدم انجام آن را پیگیری و از جزئیات مطلع شود.
Thursday, 14 November , 2024