حاج ابوالقاسمی، حمله تروریستی در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا کرمان که منتهی به مزار شریف سردار_دلها بود که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید را شدیدا محکوم کرد .

به گزارش گویای صنعت، یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

جامعه اسلامی کارگران کشور حمله تروریستی به استان کرمان رامحکوم کرد .

حمله تروریستی در سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا کرمان که منتهی به مزار شریف سردار_دلها بود که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان عزیزمان گردید را شدیدا محکوم کرد .

محمدرضاحاج ابوالقاسمی در مصاحبه با این پایگاه خبری اعلام داشت ؛

اینجانب از طرف جامعه اسلامی کارگران کشور این کشتار بیرحمانه محبین حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س) و زائرین گلزار شهداء کرمان را محضر مقدس حضرت ولی عصر امام زمان ( عج ) و نائب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت بزرگ ، غیور و شهید پرور ایران اسلامی و مردم مومن و انقلابی استان کرمان تسلیت عرض می‌نماییم .

آمریکای جنایت کار به خوبی می‌داند که سیلی جمهوری اسلامی ایران به رژیم #کودک_کُش صهیونسیتی در #عملیات_طوفان الاقصی ، توسط سربازان و مریدان علمدار انقلاب اسلامی و سید الشهدای مقاومت شهید مظلوم سردار حاج قاسم سلیمانی ، که منجر به نابودی هِیمَنه این رژیم پلید و سفاک در جهان گشت ، در واقع بنیان پوشالی حامیان این رژیم جعلی به سرکردگی آمریکا خبیث را به نابودی خواهد کشید ، لذا سعی دارند به اَنحاء مختلف پاسخ این #تحقیر_شدگی را با اعمال شنیع #تروریستی و به شهادت رساندن زنان و کودکان و زائرین بیگناه جبران نمایند.

حاج ابوالقاسمی اذعان داشت ؛

دشمنان بدانند مردم شریف و بلند مقدار ایران اسلامی ، رادمردمان شجاعت ، اتحاّد ، ایمان و شهادت هستند و آزمون بزرگ خود را در دوردان #دفاع_مقدس به خوبی پشت سر گذاشتند و یقیناً داعش مَسلکان مَلعون ، با این عمل غیر انسانی ، میزان پلیدی و دَدمنشی خود را بیش از پیش به منصه ظهور می‌رساند.

معاون اجرایی جامعه اسلامی کارگران کشور افزود ؛

حادثه ناگوار تروریستی ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی گناه و زائرین مزار مطهر سرباز وطن شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی مایه اندوه خانواده بزرگ جامعه اسلامی کارگران در سطح کشور گردید.

بی تردید اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه‌دار نخواهد شد . این اقدامات که در راستای کُشتن انسانهای پاک و بی گناه انجام می پذیرد ، دلیل دیگری بر خباثت اهداف ضد انسانی نااهلانی است ، که گوش به فرمان دشمنان قسم خورده این مُلک و بوم هستند.